بهروان: نساجی در 9 بازی از داوری‌ها ضرر کرد/ همسایه‌ ورزشگاه قائم شهر آسیبی به فوتبال نمی‌زند!


بهروان: نساجی در 9 بازی از داوری‌ها ضرر کرد/ همسایه‌ ورزشگاه قائم شهر آسیبی به فوتبال نمی‌زند!

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت:‌تیم فوتبال نساجی مازندران در 9 بازی از نیم فصل اول لیگ برتر از اشتباهات داوری‌ها متضرر شد.

به گزارش فوتبال آنلاین غلامرضا بهروان در مورد نحوه برگزاری مسابقات در نیم‌فصل اولی لیگ برتر در قائم‌شهر و همچنین شهرهای دیگر گفت: تیم نساجی بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر آمده بود و ما تلاش کردیم بعد از سال‌ها شرایط مناسبی را برای تیم‌ها و تماشاگران میهمان در ورزشگاه مهیا کنیم. عملکرد تماشاگران نساجی هم فوق‌العاده خوب بود به طوری که حتی تماشاگران این باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال به‌طور رسمی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند. این در حالی بود که ورزشگاه ما در ابتدای مسابقات برای لیگ برتر آماده نبود اما با همت استاندار و مدیرکل ورزش جوانان و سایر مسئولان شهری این ورزشگاه آماده شد و باید از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم به خاطر این همراهی تشکر کنم.

وی افزود: نساجی تیم جوانی است که علاقمندان فراوانی دارد و همه زندگی مردم قائم‌شهر این تیم نساجی است که اکنون در اولین حضورش در لیگ برتر جایگاه مناسبی به دست آورده است. باید از رسانه‌های استانی و کشوری و مسئولان صدا و سیما هم تشکر کنم.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در مورد اینکه ایراد برگزاری مسابقات لیگ برتر در نیم‌فصل اول چه بود، اظهار داشت: سازمان لیگ در حد مقدورات بسیار خوب عمل کرد و زمانی را از دست نداد اما روزهای کوتاه و همچنین در پیش بودن جام ملت‌های آسیا و برگزاری اردوها و تمرینات تیم ملی باعث شد تا وقفه‌هایی در لیگ ایجاد شود که چاره‌ای هم جز این نبود زیرا تیم ملی همیشه در اولویت است. قطعا همه می‌دانیم در برنامه‌ریزی لیگ هر چه وقفه کمتر باشد شرایط بهتر می‌شود اما به خاطر شرایط تیم ملی چاره دیگری وجود نداشت.

بهروان در مورد اعتراضات زیاد باشگاه نساجی به قضاوت داوران در نیم‌فصل اول گفت: به هر حال اگرچه تیم‌ها باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند اما وقتی میزان اشتباهات داوری از حد استاندارد خارج می‌شود، همه چیز بهم می‌ریزد. داوری هم یک مهارت انسانی است اما وقتی میزان اشتباهات داوری زیاد می‌شود آستانه تحمل از دست می‌رود. قطعا اشتباهات داوران ما عمدی نبوده و سهوی است و ما پاکترین داوران را داریم. اما بهتر است که کمیته داوران در چینش داوری‌ها هم دقت و تمرکز لازم را داشته باشد.

وی‌ ادامه داد: انتخاب برخی از داوران برای بعضی از مسابقات حساسیت برانگیز بود، به هر حال نساجی در ۹ مسابقه از ۱۵ بازی نیم‌فصل اول از اشتباهات داوری متضرر شد. هرچند تأکید می‌کنم داوران ما همگی شریف هستند. من خودم سال‌ها داور بوده‌ام و در کمیته داوران هم حضور داشتم. داوران ما مردانی زحمتکش و پاک هستند.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در مورد اینکه حضور یک همسایه در کنار ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر بسیار خبرساز شد، گفت: به هر حال آنها همسایه ورزشگاه هستند و در حریم خودشان حضور دارند. نباید نسبت به این تماشاگران که در همسایگی ورزشگاه حضور دارند حساسیت به خرج بدهیم، موضع گرفتن مقابل آنها کار درستی نیست و من این حرکت را نمی‌پسندم. آنها در خانه خودشان حضور دارند و مسئولیت حضور آنها در خانه خودشان با مسئولان برگزاری مسابقه نیست. آنها در تراس و منطقه و حریم خانه خود هستند. اگر روی دیوار ورزشگاه بنشینند ما می‌توانیم نسبت به آنها واکنش نشان بدهیم در غیر این صورت نباید کاری به آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است