نگاهی به داستان تحقیر منچستر یونایتد با چوب جادویی یورگن کلوپ ، هری پاتر آلمانی !


نگاهی به داستان تحقیر منچستر یونایتد با چوب جادویی یورگن کلوپ ، هری پاتر آلمانی !

فوتبال مردانی شبیه او را می پرستد. یورگن کلوپ یا کلوپوو شاید لقب بامزه او ، هری پاتر آلمانی با چوب جادوئیش غوغا می کند. کلوپ که ماینتس را به بوندس لیگا رساند و بعد با زنبورهای دورتمند توانست علاوه بر قهرمانی در بوندس لیگا و سوپرجام آلمان و جام حذفی به نایب قهرمانی اروپا هم برسد پس از حضور در لیورپول در سال 2015 حالا دست به رکوردهای جالبی می...

نگاهی به داستان تحقیر منچستر یونایتد با چوب جادویی یورگن کلوپ ، هری پاتر آلمانی !

اختصاصی پارس فوتبال ؛ یورگن کلوپ ، هری پاتر آلمانی و چوب جادویی اش!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۷
نگاهی به داستان تحقیر منچستر یونایتد با چوب جادویی یورگن کلوپ ، هری پاتر آلمانی !

یورگن کلوپ همچنان با لیورپول حماسه می سازد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فوتبال مردانی شبیه او را می پرستد. یورگن کلوپ یا کلوپوو شاید لقب بامزه او ، هری پاتر آلمانی با چوب جادوئیش غوغا می کند.
کلوپ که ماینتس را به بوندس لیگا رساند و بعد با زنبورهای دورتمند توانست علاوه بر قهرمانی در بوندس لیگا و سوپرجام آلمان و جام حذفی به نایب قهرمانی اروپا هم برسد پس از حضور در لیورپول در سال ۲۰۱۵ حالا دست به رکوردهای جالبی می زند.
آنها در ۱۷ مسابقه به ۱۴ پیروزی و تنها ۳ تساوی و تنها تیم بدون باخت هستند.
به همراه آرسنال با ۳۷ گل زده پس از ۴۸ گل سیتی ها برترین خط حمله را دارا هستند و در ۱۷ مسابقه تنها ۷ گل خورده و دارای برترین خط دفاعی بوده و این در حالی است که در تمامی بازیهایشان با مثلث مخوف مانه و فرمینیو و محمد صلاح و بازیکنانی چون شقیری ..مشابه بلائی که بر سر مورینیو و منچستر یونایتد آوردند ، نمایشگر یک فوتبال تهاجمی و بی هیچ هراس هستند.

چوب جادوی هری پاتر بندر لیورپول چه رازی دارد؟

شاید باید پاسخ را در همین بازی با خوزه مورینیو و شاگردانش دید .
لیورپولی ها با سرعت باورنکردنی می توانند توپها را از فاز تدافعی به تهاجمی و در مسیر معکوس ببرند. لیورپولی ها سرعت و تکنیک فردی و میل تهاجمی و استفاده از همه فضاهای زمین را سرلوحه کار خود قرار داده و این مهم به مدد کار زیاد و تمرکز مربی آنها بر روی فوتبال است .
کلوپ براحتی می تواند تیمش را سرشار از انگیزه کند. مرد ۵۱ ساله ای پس از زدن گلهای تیمش چون نوجوانان شادی می کند . چنین مردی می تواند در یک مصاحبه پس از بازی با صدای مترجم طنازی کند و همین مرد می تواند از شقیری سوئیسی – کوزووئی که روی نیمکت نشسته بازیکنی بسازد که در ۱۳ بازی ۵ گل بزند.

نگاهی به نیمکتهای دو تیم منچستر و لیورپول نشان می دهد تیمی که طراوت ندارد باید بازنده باشد.

با همین نگاه می توان فهمید سرمربی پرتغالی منچستری ها با لجبازی و اصرار به تکراری ها و میخکوب کردن ماتا و دروگبا… بر روی نیمکت چه بلائی بر سر تیمش می آورد.

کلوپ یک فوتبال تهاجمی و پر فشار و پر سرعت می خواهد که بازیکنانی که قدرت حمل توپ با سرعت بالا چون صلاح و مانه و فرمینیو و شقیری و … دارند، و این ها هستند که چون چوب جادوئی هری پاتر آلمانی عمل می کنند.
یورگن کلوپ برای شوق پیروزی می تواند قید چند هزار پوند را بزند و در هنگام گل برتری لیورپول در مقابل اورتون در دربی مرسی ساید دوان دوان چون یک جیمی جامپ به سوی الیسون دروازه بان برزیلیش برود و شادمانی کند و رازش را آشکارکند.

تورج عاطف – اختصاصی پارس فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط