اولین نگاه به سریال The Dark Crystal نتفلیکس


اولین نگاه به سریال The Dark Crystal نتفلیکس

نتفلیکس با همکاری با شرکت Jim Henson در حال ساخت سریال The Dark Crystal در سال 2019 است و به تازگی اولین تصاویر از شخصیت‌های را منتشر کرده است. در صبح دوشنبه، نتفلیکس لیست تمامی صداگذاران سریال The Dark Crystal: Age of Resistance، مینی‌سریال 10 قسمتی که سال‌ها پیش از اتفاقات فیلم اصلی Jim Henson ساخت 1982 اتفاق می‌افتد، را منتشر کرد. این سرویس...

نتفلیکس با همکاری با شرکت Jim Henson در حال ساخت سریال The Dark Crystal در سال 2019 است و به تازگی اولین تصاویر از شخصیت‌های را منتشر کرده است.

در صبح دوشنبه، نتفلیکس لیست تمامی صداگذاران سریال The Dark Crystal: Age of Resistance، مینی‌سریال 10 قسمتی که سال‌ها پیش از اتفاقات فیلم اصلی Jim Henson ساخت 1982 اتفاق می‌افتد، را منتشر کرد. این سرویس پخش همچنین 3 عکس از شخصیت‌های اصلی سریال به نام‌های «رایان» (Rian)، «بریا» (Brea) و «دیت» (Deet) را نیز منتشر کرد.

این 3 گلفلینگ (Gelfling)، نقش قهرمانان جدید The Dark Crystal را دارند و به سفری برای یافتن راز به قدرت رسیدن «اسککسیس» (Skeksis) خواهند رفت. صداگذار رایان، «تارون اگرتون» (Taron Egerton)، صداگذار بریا، «آنیا تیلرجوی» (Anya Taylor-Joy) و صداگذار دیت، «ناتالی امنیول» (Nathalie Emmanuel) خواهند بود.

از دیگر صداپیشه‌های این سریال می‌توان از «مارک همیل» (Mark Hamill)، «اندی سمبرگ» (Andy Samberg)، «هلنا بونهام کارتر» (Helena Bonham Carter) و «ادی ایزارد» (Eddie Izzard) نام برد.

به غیر از توضیحی کوتاه، اطلاعات زیادی از این سریال در دسترس نیست. کارگردان Now You See Me و The Incredible Hulk، «لویی لتریر» (Louis Leterrier)، علاوه بر تهییه‌کندده اجرایی، ناظر این سریال 10 قسمتی نیز خواهد بود. «سیندی هالند» (Cindy Holland)، معاون Original Content نتفلیکس گفته است:

سریال The Dark Crystal: Age of Resistance هنر عروسکی Jim Henson را با تخیل لویی، داستان‌گویی خوب و تصویرسازی دیجیتال و جلوه‌های بصری میکس خواهد کرد. می‌خواهم مردم سراسر دنیا هرچه زودتر ببیند که چطور این کرکترها را زنده کردیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اولین نگاه به سریال The Dark Crystal نتفلیکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی