مزایای دریافت اقامت ترکیه چیست؟


شهروندان ترکیه مزایا و تسهیلاتی دارند که مسلما یک گردشگر از آن بی بهره است؛ شما نیز با دریافت اقامت ترکیه می توانید از این مزایا برخوردار باشید. اما این مزایا چه هستند و به چه کارمان می آیند؟

شهروندان ترکیه مزایا و تسهیلاتی دارند که مسلما یک گردشگر از آن بی‌بهره است؛ شما نیز با دریافت اقامت ترکیه می‌توانید از این مزایا برخوردار باشید. اما این مزایا چه هستند و به چه کارمان می‌آیند؟

دلایل سرعت بخشیدن به دریافت اقامت ترکیه

اگر در چند سال اخیر نگاهی به قوانین اخذ اقامت ترکیه بیاندازید، متوجه خواهید شد که این قوانین روز به روز سخت‌تر می‌شوند. برای مثال این قوانین در اوایل سال 2018 به گونه‌ای بود تنها با اجاره یک واحد می‌توانستید اقامت ترکیه بگیرید. اکنون برای این کار باید یک ملک بخرید؛ البته همین قانون ممکن است در سال‌های آتی سخت‌تر شود. بنابراین اگر قصد اقامت در ترکیه دارید هر چه زودتر این کار را انجام دهید. علاوه بر اینکه قوانین اخذ اقامت ترکیه سخت‌تر می‌شود، هزینه‌های آن نیز رو به رشد است. وضع قوانینی مثل دریافت گواهی سلامت و گواهی سو پیشینه هزینه‌هایی مثل رفت و آمد به ایران و... را در بردارد.

مزایای دریافت اقامت ترکیه چیست؟

مزایای دریافت اقامت ترکیه

با کارت اقامت ترکیه می‌توانید در مدرسه‌های دولتی این کشور ثبت‌نام کنید. تحصیل در ترکیه با داشتن اقامت ترکیه بسیار ارزان‌تر خواهد بود. با این اقامت می‌توانید از خدمات اداری بانک‌ها، دوره‌های آموزشی رایگان ایسمک، طرح‌های پزشک خانواده و... بهره‌مند شوید. برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه باید اقامت ترکیه داشته باشید. هم‌چنین با سپرده‌گذاری می‌توانید برای دریافت کردیت کارت اقدام کنید. با داشتن کارت اقامت در این کشور می‌توانید دنبال شغل بگردید، سرمایه‌گذاری کنید، شرکت خود را به ثبت برسانید یا ادامه تحصیل بدهید. با داشتن اقامت ترکیه می‌توانید برای تجارت، شماره بین‌المللی دریافت کنید. جالب است بدانید با داشتن این اقامت می‌توانید در بستر اینترنت، از ایران یا سراسر جهان مدیریت شرکت را به عهده بگیرید. دریافت وام، تسهیلات و... با بهره اندک، با کارت اقامت ترکیه ممکن است. با دریافت این اقامت می‌توانید در سطح بین المللی فعالیت داشته باشید؛ افتتاح حساب‌های بین‌المللی یکی از این فعالیت‌ها است. دریافت ویزای آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی از ایران بسیار دشوار است؛ اما اگر اقامت ترکیه داشته باشید و حساب بانکی شما بیش از 20 هزار دلار باشد شانس گرفتن ویزای این کشورها بسیار بیشتر می‌شود. با کارت اقامت ترکیه، در نهایت می‌توانید اقامت دائم و پاسپورت کشور ترکیه بگیرید. ترکیه کشوری امن است که امکان تجارت آزاد و بدون تحریم در سراسر جهان را دارد.

مزایای دریافت اقامت ترکیه چیست؟



1397/09/28 | کد مطلب: 4345
برچسب‌ها: ترکیه
مزایای دریافت اقامت ترکیه چیست؟
مزایای دریافت اقامت ترکیه چیست؟ سیما رفیعی
مزایای دریافت اقامت ترکیه چیست؟

کارشناس ارشد فلسفه غرب، علاقه‌مند به سینما، مطالعه و ورزش


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه