گزینه تصدی ریاست سازمان بهزیستی کشور منتظر تایید رییس جمهوری


گزینه تصدی ریاست سازمان بهزیستی کشور منتظر تایید رییس جمهوری

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور گفت: برای تصدی ریاست سازمان بهزیستی کشور گزینه ایی تعیین و به محضر رییس جمهور معرفی شده، که پس از تائید، رسما معرفی و به عنوان رییس سازمان بهزیستی مشغول به کار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جمال زنگیشه، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور با اشاره به وضعیت مطروحه و تعیین رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از زمان استیضاح وزیر وقت و انتصاب انوشیروان محسنی بندپی به سمت سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ‌پس از آن به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی؛ پهبد پورشبانان به عنوان جانشین رئیس ، مدیریت سازمان بهزیستی را بر عهده داشته که در این مدت با هماهنگی سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و پس از انتصاب محمد شریعتمداری به سمت وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با هماهنگی ایشان، پورشبانان با قوت و توان لازم ضمن راهبری کلیه طرح ها و فعالیت های جاری سازمان، نسبت به مدیریت و نظارت بر تدوین بودجه پیشنهادی سازمان بهزیستی کشور اقدامات لازم را انجام داده اند.


زنگیشه افزود: از مدت ها قبل بودجه پیشنهادی، به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال و در مراحل تصویب نهایی دولت محترم و تقدیم به مجلس محترم شورای اسلامی است. در این اثنا در تمامی جلسات کمیسیون های بودجه، از بودجه پیشنهادی سازمان با قوت و مستدل دفاع شده است .

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور در پایان در خصوص تعیین رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: برای تصدی ریاست سازمان بهزیستی کشور گزینه ایی تعیین و به محضر ریاست محترم جمهور معرفی گردیده، که پس از تائید، رسما معرفی و به عنوان رییس سازمان بهزیستی مشغول به کار می شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس