پیروزی چلسی مقابل بورنموث با درخشش هازارد


پیروزی چلسی مقابل بورنموث با درخشش هازارد

چلسی بار دیگر با درخشش ادن هازارد موفق شد به پیروزی دست پیدا کرده و به دور بعد جام اتحادیه صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری، در دیداری که دقایقی پیش به پایان رسید، در خانه میزبان بورنموث بودند که با تک گل ادن هازارد موفق شدند حریف را شکست داده و راهی دور بعد جام اتحادیه شوند.

با وجود استراحت دادن به چندین ستاره، چلسی شروع خوبی در این بازی داشت و از همان ابتدا، توپ و میدان را در اختیار گرفته بود و فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد. شاگردان ساری در نیمه اول کمتر دروازه خود را مورد تهدید دیدند و در بیشتر صحنه ها، این آبی پوشان بودند که در تلاش برای تدارک حمله روی دروازه بورنموث بودند. درخشش آرتور بوروک در دروازه بورنموث، از عوامل اصلی ناکامی شاگردان ساری در رسیدن به گل بود. او بارها دروازه تیمش را نجات داد و مانع گلزنی حریف شد. با این حال در اواخر نیمه اول، بورنموث حملاتی روی دروازه چلسی ترتیب داد که آنها نیز با واکنش های خوب کپا، گلر چلسی روبرو شدند. با این حال بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیروزی چلسی مقابل بورنموث با درخشش هازارد

چلسی نیمه دوم را نیز به عنوان تیم برتر آغاز کرد و از همان ابتدا، موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کرد. در ابتدا ساری تصمیم گرفت پدرو را به جای ویلیان به زمین بفرستد ولی حضور پدرو به تنهایی چاره ساز نبود تا جایی که ساری، از ادن هازارد در ترکیب تیمش استفاده کرد.

پیروزی چلسی مقابل بورنموث با درخشش هازارد

با حضور ستاره بلژیکی، برنامه چلسی بر اساس او چیده شد و شاگردان ساری تعداد حملات خود را در نیمه دوم افزایش دادند. آنها در مجموع 896 پاس برای یکدیگر ارسال کردند که آماری تقریبا 3 برابر حریف بود. همچنین چلسی 12 شوت به سمت دروازه حریف زد که در مقابل سه شوت بورنموث، نشان دهنده تسلط کامل آبی ها بر بازی است.

پیروزی چلسی مقابل بورنموث با درخشش هازارد

سرانجام این تسلط و این حملات جواب داد و ادن هازارد، در دقیقه 84 توانست گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. شوت او به دنیلز، مدافع بورنموث برخورد کرد و با خوش شانسی از سد بوروک عبور کرد و به گل نشست. اما پس از گل نیز چلسی عقب ننشست و حملاتی روی دروازه حریف ترتیب داد و موقعیت‌هایی ایجاد کرد ولی آنها در نهایت راه به جایی نبردند و با تک گل ادن هازارد که به عنوان یار جانشین به میدان رفته بود، به پیروزی رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...