مباحث فرهنگی به صورت تخصصی پیگیری شود


مباحث فرهنگی به صورت تخصصی پیگیری شود

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: از مدیرکل ارشاد خوزستان می‌خواهم در ذیل شورای فرهنگ عمومی کارگروه‌هایی را تشکیل داده و مباحث فرهنگی را به صورت تخصصی دنبال و نتایج آن را در شورای فرهنگ عمومی بیان کنند تا براساس این نتایج با آمادگی کامل‌تری در شورا برای آنها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

مباحث فرهنگی به صورت تخصصی پیگیری شود

به گزارش ایکنا ازخوزستان، علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در شورای فرهنگ عمومی که امروز 28 آذرماه برگزار شد، گفت: به دلیل اینکه دستگاه‌ها به صورت جداگانه به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند ما از مشکلات آنها بی‌اطلاع هستیم و شورای فرهنگ عمومی فرصتی است تا از این فعالیت‌ها و مشکلات آگاه شویم.

وی بیان کرد: افرادی در سراسر استان خوزستان هستند که با وجود مشکلات اقتصادی همچنان به فعالیت فرهنگی خود ادامه می‌دهند و شورای فرهنگ عمومی فرصتی است تا با حضور در آن مشکلاتشان را بیان کنند و ما هم با تصمیمات لازم موانع پیش روی آنها را برداریم.

حسین‌زاده تصریح کرد: از مدیرکل ارشاد خوزستان می‌خواهم در ذیل شورای فرهنگ عمومی کارگروه‌هایی را تشکیل داده و مباحث فرهنگی را به صورت تخصصی دنبال و نتایج آن را در شورای فرهنگ عمومی بیان کنند تا براساس این نتایج با آمادگی کامل‌تری در شورا برای آنها برنامه ریزی صورت گیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به فعالیت ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این ستاد 50 هزار برنامه را به همین مناسبت در نظر گرفته است. انتظار می‌رود حوزه فرهنگی هم که در این زمینه مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارد وارد عمل شده تا بتواند برنامه‌های مطلوب فرهنگی را به خوبی اجرا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر