هیوستون راکتس 136-118 واشنگتن ویزاردز؛ پنجمین پیروزی پیاپی راکتس با درخشش دوباره جیمز هاردن!


هیوستون راکتس 136-118 واشنگتن ویزاردز؛ پنجمین پیروزی پیاپی راکتس با درخشش دوباره جیمز هاردن!

در شبی که هاردن ستاره بود، هیوستون به شانزدهمین پیروزی فصل رسید

طرفداری- از سری رقابت های بسکتبالnba، تیم های هیوستون راکتس و واشنگتن ویزاردز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 136-118 به سود هیوستون به پایان رسید.

کوارتر نخست این دیدار را هیوستون بهتر آغاز کرد. نمایش درخشان جیمز هاردن و کپلا سبب شد تا این تیم با نتیجه 34-28 پیروز شود.

در کوارتر دوم هم روند کوارتر نخست ادامه داشت. این هیوستون بود که به خوبی از امتیاز میزبانی استفاده کرد و موفق شد با نتیجه 36-30 کوارتر دوم را هم به سود خود به پایان برساند تا با یک اختلاف 12 امتیازه راهی رختکن شود.

در کوارتر سوم واشنگتن کمی به خود آمد، درخشش جان وال و بردلی بیل سبب شد این تیم برای دقایقی هیوستون را تحت فشار بگذارد. در نهایت این ویزاردز بود که توانست با نتیجه 31-32 در این کوارتر به پیرپزی برسد.

هیوستون در کوارتر پایانی برخی از بازیکنان اصلی خود را کمتر به کار گرفت و بازیکنان جوان این تیم به خوبی توانستند نمایش زیبایی از خود ارائه دهند. این کوارتر با نتیجه 35-28 به سود راکتس به پایان رسید.

جیمز هاردن با کسب 35 امتیاز، 3 ریباند و 9 پاس منجر به گل امتیاز آور ترین بازیکن و ستاره میدان بود. هاردن در این دیدار 33 دقیقه به کار گرفته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!