آماده‌ باش 30 هزار نیرو و 10 هزار وسیله نقلیه برای مدیریت در شرایط بارش برف


آماده‌ باش 30 هزار نیرو و 10 هزار وسیله نقلیه برای مدیریت در شرایط بارش برف

رزمایش طرح مشترک زمستان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با سازمان‌های خدمات‌رسان در بوستان ولایت اغاز شد. 

آماده‌ باش 30 هزار نیرو و 10 هزار وسیله نقلیه برای مدیریت در شرایط بارش برفبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این رزمایش با حضور مسئولان ارشد تهران بزرگ از جمله استاندار تهران ، شهردار تهران و فرمانده پلیس تهران بزرگ برگزار شده است.
سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: هدف از این رزمایش ایجاد آمادگی در سازمان‌های خدمات‌رسان و دادن امید به شهروندان است که هنگام بارش نزولات جوی به ویژه برف، پلیس و سایر سازمان‌های خدمات‌رسان برای تسریع عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک به ویژه در محورهای شریانی و بزرگراهی اقداماتی کارساز انجام می‌دهند.
سردار مهماندار اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت و همکاری سازمان‌ها و شهروندان در هنگام بارش نزولات جوی به‌ویژه برف، ترافیک تهران روان باشد و شهروندان بتوانند در زمان مقرر به مقصد خود برسند.
وی گفت : سازمان‌های خدمات‌رسان با حدود ٣٠٠ خودرو در این رزمایش مشارکت دارند.
آماده‌ باش 30 هزار نیرو و 10 هزار وسیله نقلیه برای مدیریت در شرایط بارش برف
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: بیش از 10 هزار وسیله نقلیه و 30 هزار نیرو برای خدمت‌رسانی به مردم در فصل زمستان آماده باش قرار گرفته‌اند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه رزمایش طرح زمستانی تهران بزرگ اظهار داشت: در این رزمایش همه سازمان‌های دخیل در امر خدمات رسانی در زمستان برای خدمت به مردم حضور دارند.
سردار مهماندار افزود: سال گذشته برف سنگینی که آمد، بسیاری از نیرو‌های یگان امداد به کمک مردم آمدند که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: از شهردار تهران تقاضا داریم که این هماهنگی‌ها به صورت ویژه ادامه پیدا بکند و امیدواریم امسال در کنار هم خدمت رسانی خوبی انجام دهیم.
سردار مهماندار بیان کرد: بیش از 10 هزار وسیله نقلیه پلیس، اورژانس، شهرداری و راهداری در حالت آماده باش برای خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: بیش از 30 هزار نفر نیرو در کنار مردم هستند تا زمستان خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدواریم اسفندماه بتوانیم در کنار این سازمان‌ها خدمات ویژه‌ای را ارائه دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...