بلندگویی برای طرفداران موسیقی!(+عکس)


موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – بلندگوی قابل حمل افتربرنر محصولی است که همانند یک پیشرانه جت به نظر می رسد و البته می تواند صدایی قوی و باکیفیت را به ارمغان بیاورد. افتربرنر بلندگویی با طراحی ظاهری جذاب است که عملکردی بالا را ارائه می کند. این بلندگوی بی سیم به فناوری بلوتوث مجهز شده و از ابعادی برابر با 62 × 25 × 25 و وزن هشت کیلوگرم سود می...

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور – بلندگوی قابل حمل افتربرنر محصولی است که همانند یک پیشرانه جت به نظر می رسد و البته می تواند صدایی قوی و باکیفیت را به ارمغان بیاورد.

بلندگویی برای طرفداران موسیقی!(+عکس)

افتربرنر بلندگویی با طراحی ظاهری جذاب است که عملکردی بالا را ارائه می کند. این بلندگوی بی سیم به فناوری بلوتوث مجهز شده و از ابعادی برابر با 62 × 25 × 25 و وزن هشت کیلوگرم سود می برد.

بلندگویی برای طرفداران موسیقی!(+عکس)

همان گونه که از نام این بلندگو مشخص است، طراحی آن بر اساس پس سوز، بخشی از پیشرانه جت، صورت گرفته و از پوششی سیاه رنگ و مات به منظور جلب توجه هرچه بیشتر و انتقال حس محصولی باکیفیت بالا سود می برد.

بلندگویی برای طرفداران موسیقی!(+عکس)

بلندگوی بلوتوث افتربرنر از قدرت خروجی 20 وات RMS در حالت استفاده از باتری داخلی و 38 وات RMS در حالت اتصال آداپتور برق متناوب برخوردار است و از این رو صدای بلند باکیفیتی را تولید می کند.

بلندگویی برای طرفداران موسیقی!(+عکس)

افتربرنر به فناوری های بلوتوث و NFC مجهز شده و از آنها می توان برای جفت کردن تلفن هوشمند یا تبلت به صورت بی سیم با بلندگو استفاده کرد. همچنین، جک 3.5 میلیمتری نیز امکان اتصال هر دستگاه پخش کننده موسیقی به این بلندگو را فراهم می کند. افزون بر این، افتربرنر به ورودی P-127J مجهز شده که از آن می توان برای اتصال گیتار به بلندگو استفاده کرد. صفحه تنظیمات روی افتربرنر نیز امکان تغییر لرزش، باس، حجم صدا و اثر اکو را می دهد.
بلندگوی بلوتوث افتربرنر برچسب قیمت 199.99 دلاری را یدک می کشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...