فیلم های این 5 بازیگر را با احتیاط ببینید!!


فیلم های این 5 بازیگر را با احتیاط ببینید!!

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا « 5 بازیگری که باید با احتیاط فیلمهایشان را ببینید! » را معرفی کنیم تا…

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا « 5 بازیگری که باید با احتیاط فیلمهایشان را ببینید! » را معرفی کنیم تا با 5 نفر از شاخص ترین این چهره ها مواجه شوید

از آل پاچینو تا نیکلاس کیج، سلبریتی هایی که ارزش آثارشان کاهش پیدا کرد

بازیگران هالیوود همیشه مسیر پیشرفت را طی نمی کنند و بارها مشاهده شده که یک ستاره سینما پس از سالها حضور در نقش های اصلی ، رفته رفته به سمت سقوط پیش رفته و در نهایت به یک بازیگر سطحی و معمولی مبدل شده که کمتر کسی کارهایش را دنبال میکند. در « 5 برتر » این هفته تصمیم گرفتیم تا « 5 بازیگری که باید با احتیاط فیلمهایشان را ببینید! » را معرفی کنیم تا با 5 نفر از شاخص ترین این چهره ها مواجه شوید.

لیندسی لوهان

لوهان از جمله بازیگران آینده داری بود که با عناوین زیادی از جمله " الیزابت تیلور جدید " ، " آدری هیپبورن مدرن " و... از آن یاد می کردند اما در نهایت چیزی که از وی رویت شد، دختری معتاد با انواع و اقسام مشکلات اخلاقی بود که خودِ هالیوود هم دیگر از آن قطع امید کرد!

فیلم های این 5 بازیگر را با احتیاط ببینید!!
لیندسی لوهان

لوهان با « دختران معمولی » به شهرتی عظیم دست یافت و پس از آن نیز به مورد اعتماد ترین ستاره نوظهور هالیوود تبدیل شد اما زندگی شخصی پر دردسرش مانع از پیشرفت او در بازیگری شد و حالا هم چند سالی است که در فاجعه بار ترین آثار هالیوود به عنوان نقش اصلی حضور پیدا می کند! آخرین اثر او که تا زمان نوشتن این مقاله اکران شده ، « تنگه / The Canyons » نام دارد که در حد و اندازه های زندگی شخصی لوهان است! لوهان یکی از مستعد ترین بازیگران هالیوود برای قرارگیری در مقام پنجم لیست ماست و باید که با احتیاط به دیدن فیلمهایش بنشینید!

بیشتر بدانید : مقایسه الیزابت تیلور و لیندسی لوهان

تیلور پری

پری یکی از پدیده های هالیوود به شمار می رود که هم در مقام کارگردانی و هم در مقام بازیگری، همواره آثار فاجعه بار روانه سینما کرده است. اغلب آثار پری با حضور سیاهپوستان ساخته می شود و درش شوخی های نژادپرستانه و سخیف ( باد شکم، شوخی جنسی و.. ) موج می زند. متاسفانه پری بیش از اندازه پر کار هست و در سال شاید 2 یا 3 دفعه ای وی را با آثار عجیب و غریبش ( مخصوصاً آنهایی که با محوریت شخصیت " Madea " ساخته می شوند ) در سینما ببینیم که اصلا اتفاق خوشایندی به حساب نمی آید. یک نصیحت را از من بپذیرید : وقتی که نامهایی از جمله « مادئا فلان کاره می شود » را دیدید ، از دیدن آن فیلم صرف نظر کنید و مطمئن باشید که این تصمیم به نفع شما خواهد بود!


آل پاچینو

یکی از اسطوره ها و بهترین بازیگران سینمای هالیوود که در دهه ی هفتاد ، هشتاد و نود یک ستاره بی رقیب بود، امروزه به حدی نزول کرده که خیلی سخت می شود وی را در آثار حتی متوسط هم یافت!

فیلم های این 5 بازیگر را با احتیاط ببینید!!
آل پاچینو

پاچینو که فیلمهای شاخصی از جمله « پدرخوانده » ، « صورت زخمی » و « عطر خوش زن » را در کارنامه هنری اش دارد، اینروزها اغلب در آثار کمدی و بی ارزش حاضر می شود و هیچکس دلیل این وضعیت عجیب را نمی داند. حضور در نقش کوتاهی در فیلم « جک و جیل » یکی از فاجعه بار ترین نقش های آل پاچینو در کل دوران بازیگری اش تا به امروز بوده. البته لازم به ذکر هست که وی در سال 2012 هم فیلمی با نام « رفقای استوار » در سینما داشت که در آن وضعیتی " لوده " داشت! ( تصویر بالا ). در هر حال ، آل پاچینو تا این لحظه گزینه بسیار مناسبی برای قرار گرفتن در مقام سوم لیست می باشد.

بیشتر بدانید : چهره ای جدید برای آل پاچینو+عکس

آدام سندلر

سندلر کارنامه پر فراز و نشیبی دارد. بعضی از آثارش حتی ماندگار شده اند، بعضی قابل قبول و بسیاری از آنها هم تبدیل به فاجعه شدند. اما نکته مهم درباره سندلر این است که در چند سال اخیر، سطح کارهایش به حدی نزول پیدا کرده که به راحتی می توان نام وی را در مقام دوم لیست « 5 بازیگری که باید با احتیاط فیلمهایشان را ببینید! » قرار داد.

فیلم های این 5 بازیگر را با احتیاط ببینید!!
آدام سندلر

آثار سخیف و عجیب و غریبی نظیر « جک و جیل » ، « اون پسر منه » و این اواخر « بالغ ها 2 » ، این حقیقت را اثبات می کند که باید تحقیقات لازم را پیش از دیدن فیلمهای سندلر انجام دهید تا پس از دیدن فیلم احتمالاً عصبانی نشوید!

بیشتر بدانید : گریم متفاوت آدام سندلر در فیلم Donny’s Boy

نیکلاس کیج

بدون شک نیکلاس کیج یکی از بهترین بازیگران هالیوود در دهه ی هشتاد و نود میلادی بوده است. بازیگری که توانایی هایش برای همه سینما دوستان اثبات شده و به راحتی می تواند در انواع و اقسام نقش ها به بهترین شکل ممکن قرار بگیرد. اما کیج نزدیک به یک دهه است که بیشترین افت ممکن را در سینما تجربه کرده و این افت امروز به مرزی رسیده است که کارهایش اغلب ارزشی در سطح آثار ویدئویی پیدا می کند!

فیلم های این 5 بازیگر را با احتیاط ببینید!!
نیکلاس کیج

هنوز کسی به درستی نمی داند چه دلیلی باعث شد نیکلاس کیج به مرحله ای در بازیگری برسد که ارزش آثارش در حد آثار سطحی ویدئویی کاهش پیدا کند اما هرچه که هست، نیکلاس کیج امروز به هیچوجه نشانی از آن بازیگر فوق العاده « ترک لاس وگاس » ندارد و امروز جایش را به مردی سپرده که معمولاً در فیلمها، یکی از اعضای خانواده اش دزدیده می شود و وی هم باید آنها را نجات دهد!

بیشتر بدانید : سوژه شدن نیکلاس کیج به خاطر لباس غیرمعمولش+عکس

بیشتر بدانید : مقایسه الیزابت تیلور و لیندسی لوهان



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: moviemag.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان