درخواست مهم پیشکسوت باشگاه از ستاره کلیدی آبی پوشان !


درخواست مهم پیشکسوت باشگاه از ستاره کلیدی آبی پوشان !

جیان‌فرانکو زولا یکی از اسطوره‌های باشگاه چلسی و دستیار مائوریسیو ساری سرمربی ایتالیایی این تیم از ادن هازارد ستاره‌ی تیمش خواست به درخواست احتمالی رئال مادرید برای جذب او پاسخ منفی داده و توجهش را به تبدیل شدن به بزرگترین بازیکن تاریخ چلسی معطوف کند. از چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره‌ی انتقال هازارد به رئال مادرید مطرح شده و هازارد هم...

درخواست مهم پیشکسوت باشگاه از ستاره کلیدی آبی پوشان !

زولا : امیدوارم هازارد در چلسی بماند
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۹:۳۶
درخواست مهم پیشکسوت باشگاه از ستاره کلیدی آبی پوشان !

جیان‌فرانکو زولا کمک‌مربی چلسی و یکی از اسطوره‌های این تیم می‌گوید ادن هازارد اگر در این باشگاه بماند می‌تواند به بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه چلسی تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیان‌فرانکو زولا یکی از اسطوره‌های باشگاه چلسی و دستیار مائوریسیو ساری سرمربی ایتالیایی این تیم از ادن هازارد ستاره‌ی تیمش خواست به درخواست احتمالی رئال مادرید برای جذب او پاسخ منفی داده و توجهش را به تبدیل شدن به بزرگترین بازیکن تاریخ چلسی معطوف کند.

از چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره‌ی انتقال هازارد به رئال مادرید مطرح شده و هازارد هم از تکذیب احتمال انتقالش به برنابئو خودداری کرده است. هازارد حتی تایید کرده که بازی برای غول بزرگ اسپانیا برایش حکم محقق شدن رویایی بزرگ را خواهد داشت. قرارداد هازارد با چلسی در تابستان ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد و او هنوز با باشگاه برای تمدید این قرارداد گفتگو نکرده است.

اما در آستانه‌ی دیدار چلسی با لستر که روز شنبه برگزار می‌شود، زولا تلاش کرد با معطوف کردن توجه هازارد به جاه‌طلبی‌ و شهرت، نظرش را به نفع چلسی برگرداند. زولا که خود در سال ۲۰۰۳ در یک رای‌گیری از سوی هواداران به عنوان بهترین بازیکن تاریخ چلسی انتخاب شده بود درباره‌ی ادن هازارد گفت:

” هازارد ۲۷ساله است و من امیدوارم تا سالهای سال با ما بماند و حتی از این هم بزرگتر شود”.

زولا در ادامه‌ی صحبت‌هایش درباره‌ی هازارد با اشاره به اینکه او با بی‌توجهی به مصدومیت از ناحیه‌ی کمر روز چهارشنبه در جام اتحادیه برای چلسی بازی کرد و پیروزی ۱-۰ مقابل بورنموث را برای این تیم به ارمغان آورد گفت:

” در بازی مقابل بورنموث وقتی هازارد و پدرو وارد زمین شدند قدرت ما چند برابر شد. هازارد از آن دسته بازیکنانی است که می‌تواند با حضورش در میدان تفاوتی قابل توجه به وجود بیاورد. حتی اگر ۲۰ دقیقه در میدان باشد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید