حمایت های روانی و اجتماعى از خانواده های داغدار حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان


حمایت های روانی و اجتماعى از خانواده های داغدار حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آموزش هاى روانشناختی و خدمات سلامت روان برای خانواده داغ دیدگان، دانش آموزان و سایر افراد حاضر در حادثه آتش سوزی این شهرستان از زمان بروز حادثه تاکنون در حال انجام است.

حمایت های روانی و اجتماعى از خانواده های داغدار حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان
میگنا: دکتر سیدمحمد هاشمی شهری، رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی حوزه سلامت سراوان در خصوص حادثه آتش سوزی مدرسه در زاهدان گفت: علاوه بر خانواده دانش آموزانی که جانشان را در حادثه تلخ آتش سوزی در زاهدان از دست دادند، سایر افراد حاضر در صحنه حادثه نیز به دلیل مجاورت با محیط پر استرس نیاز به حمایت های روانشناختی دارند و همه دانش آموزان مدرسه مزبور باید تحت مشاوره قرار بگیرند.

وی ادامه داد: از ابتدای حضور خانواده مصدومین در مرکز سوختگی کوثر، یکی از کارشناسان ارشد روانشناسی بالینی در این بخش مستقر شده و اقدامات لازم را جهت ارائه خدمات روانشناختی و مدیریت استرس از ساعات اولیه بروز حادثه شروع کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: در تمام مراکز خدمات جامع سلامت شهر زاهدان روانشناس حضور داشته و خدمات مشاوره به صورت رایگان به تمام شهروندان ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی و ماهیت این حادثه، مراکز خدمات جامع سلامت امام حسن عسکری(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و مرکز سلمانزاده برای ارائه خدمات ویژه بهداشت روان به دانش آموزان مدرسه اسوه حسنه زاهدان در نظر گرفته شده است و از والدین این دانش آموزان دعوت می شود تا در ساعات اداری همراه با فرزندشان جهت تکمیل پرونده و دریافت خدمات مشاوره به یکی از این مراکز مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...