حضور گسترده تماشاگران در ورزشگاه رضازاده اردبیل مرا مجذوب کرد


حضور گسترده تماشاگران در ورزشگاه رضازاده اردبیل  مرا مجذوب کرد

رومن پابلو روز جمعه در حاشیه رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان افزود: در این چند روز میهمان نوازی اردبیلی ها و برگزار کنندگان این مسابقات در حد عالی بود .وی بیان کرد: سطح این دوره از مسابقات با توجه به اینکه در...

رومن پابلو روز جمعه در حاشیه رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان افزود: در این چند روز میهمان نوازی اردبیلی ها و برگزار کنندگان این مسابقات در حد عالی بود .
وی بیان کرد: سطح این دوره از مسابقات با توجه به اینکه در ترکیب تیم های شرکت کننده کشتی گیران عنوان دار جهانی و المپیک نیز حضور داشتند بالا بود و این مسابقات برازنده جام باشگاههای جهان بود.
او اظهار داشت: سطح داوری این مسابقات نیز که ترکیبی از داوران توانمند ایرانی و دیگر تیم های شرکت کننده است، بسیار بالا بوده و کمترین مشکل داوری را در این دوره از مسابقات شاهد هستیم .
پابلو ادامه داد: دو کلینیک داوری پیش از شروع مسابقات برگزار شد و در آن داوران نسبت به مسایل و قوانین جدید داوری کاملا توجیه شدند ضمن اینکه در کلینیک مربیان نیز آخرین موارد به اطلاع آنها رسانده شد.
وی تاکید کرد که با این سطح مطلوب برگزاری مسابقات در اردبیل، ایران شایسته میزبانی بسیاری از رقابت های معتبر جهانی است.
پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان پنجشنبه با حضور 6 تیم خارجی ترکیه، روسیه ، گرجستان ، اوکراین، صربستان، قرقیزستان و تیم های بیمه رازی اردبیل، سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم اردبیل از روز پنجشنبه در ورزشگاه رضازاده شهر اردبیل آغاز شده و امروز پایان می یابد.
6016/6130
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما