تیم اهورا بهبهان برابر حریفش تیم ملی حفاری به برتری رسید


تیم اهورا بهبهان برابر حریفش تیم ملی حفاری به برتری رسید

اهواز - ایرنا - تیم فوتسال اهورا بهبهان در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسال برابر حریف خود به برتری رسید و چهارمین پیروزی خود در فصل جاری را رقم زد.

به گزارش ایرنا تیم اهورا شامگاه روز جمعه از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم ملی حفاری در بهبهان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر سه به سود تیم اهورا به پایان رسید.
2 تیم اهورا بهبهان و ملی حفاری در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که در دیدار رفت تیم ملی حفاری با نتیجه سه بر 2 به برتری رسیده بود و این موضوع انگیزه بازیکنان تیم اهورا را دوچندان می کرد.
در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار داشتند و با پیروزی 2 بر یک به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم تیم اهورا که از امتیاز میزبانی برخوردار بود 2 گل دیگر زد اما در ادامه فشار حملات ملی حفاری بیشتر شد و این تیم اگرچه برای 2 بار دروازه تیم اهورا را باز کرد ولی بازنده میدان شد.
هر 2 نماینده خوزستان در ادامه چندین موقعیت به دست آوردند اما در گلزنی موفق نبودند تا این که تیم اهورا با نتیجه چهار بر سه پیروز میدان شد.
حضور پرشور تماشاگران بهبهانی که همچون بازی های قبل با تشویق پی در پی خود تیم اهورا را حمایت می کردند، از مهمترین حاشیه های این دیدار بود.
در این دیدار حجت مسیحی سه گل و امیر شجاعی یک گل برای تیم اهورا به ثمر رساندند همچنین شهاب طالبی 2 گل و سینا ممبینی یک بار برای تیم ملی حفاری گلزنی کردند.
در حال حاضر تیم های ملی حفاری و اهورا بهبهان به ترتیب با کسب 32 و 16 امتیاز در مکان های پنجم و سیزدهم رده بندی جای گرفته اند.
9879/6002

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا