بخشش فرید در یک قدمی چوبه دار+ عکس


بخشش فرید در یک قدمی چوبه دار+ عکس

حوادث رکنا: مرد جوان که به هواخواهی از عموی معتادش، رئیس کمپ ترک اعتیاد را به قتل رسانده بود درحالی که یک قدم با چوبه دار فاصله داشت توانست با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یابد.

براساس اوراق این پرونده آخرین روزهای سال 92 بود که فرید به همراه اعضای خانواده‌اش به کمپ ترک اعتیاد رفت تا عمویش را که برای ترک اعتیاد در کمپی بستری بود برای تعطیلات عید نوروز به خانه برگردانند اما متوجه شدند که او از سوی کارکنان کمپ مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

آنها بلافاصله پیش رئیس کمپ رفتند تا اعتراض کنند اما ناگهان درگیری لفظی بین آنها بالا گرفت. در این میان رئیس کمپ به دست فرید به قتل رسید.

این متهم پس از بازداشت به اتهامش اعتراف کرد و در جریان محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.

فرید درحالی که یک قدم با چوبه دار ومجازات قصاص فاصله داشت توانست با جلب رضایت اولیای دم از قصاص نجات یابد.

این متهم سه شنبه گذشته از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد تا از نظر جنبه عمومی جرمی که مرتکب شده بود محاکمه شود.

فرید در مقابل قضات ایستاد و درحالی‌که اظهار ندامت وپشیمانی می‌کرد تقاضای عفو و بخشش کرد.

او گفت: من اصلاً قصد کشتن رئیس کمپ را نداشتم واین فقط یک اتفاق بود ما رفته بودیم آنجا تا عمویم را برای چند روزی به مرخصی بیاوریم و روزهای عید در کنار خانواده‌اش باشد وقتی متوجه شدیم او بشدت کتک خورده اعتراض کردیم واین باعث درگیری شد. من قبول دارم که اشتباه کردم اما حقیقت این است که من هیچ قصدی برای این کار نداشتم ودر طول مدتی که در زندان بودم بسیار متنبه شد.

قضات پس از شنیدن اظهارات متهم وارد شور شده وبا توجه به اینکه او از روزهای پایانی سال 92 در زندان بوده است حکم آزادی Freedom او را صادر کردند و بدین ترتیب وی بزودی از زندان آزاد خواهد شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

معصومه مرادپور / ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته