بروسیا دورتموند 2-1 مونشن گلادباخ؛ سرانجام وستفالن یک کریسمس شاد و آرام دارد


بروسیا دورتموند 2-1 مونشن گلادباخ؛ سرانجام وستفالن یک کریسمس شاد و آرام دارد

طرفداری- پیروزی خانگی مقابل گلادباخ اختلاف دو تیم را مجددا به عدد 9 افزایش داد. 42 امتیاز در پایان نیم‌فصل، دومین عملکرد برتر تاریخ دورتموند در بوندس لیگا است. مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 30 آذر 1397 (بیست و دوم دسامبر...

طرفداری- پیروزی خانگی مقابل گلادباخ اختلاف دو تیم را مجددا به عدد 9 افزایش داد. 42 امتیاز در پایان نیم‌فصل، دومین عملکرد برتر تاریخ دورتموند در بوندس لیگا است.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 30 آذر 1397 (بیست و دوم دسامبر 2018)

تورنمنت: بوندس لیگا | هفته هفدهم از فصل 2018/19

گلزنان: جیدون سانچو، مارکو رویس
کریستوف کرامر

شرح بازی

دورتموند بازی را از همان ابتدا در اختیار داشت اما دفاع چندلایه و متراکم گلادباخ فرصت عرض اندام به میزبان نمی‌داد. پس از چند شوت بی‌خطر، دورتموند صاحب یک فرصت عالی گلزنی شد.

دقیقه 20 پاس تک‌ضرب آلکاسر رویس را در موقعیت تک به تک قرار داد، یان سومر به خوبی جهت ضربه رویس را تشخیص داد و توپ را به کرنر فرستاد.

بعد از این موقعیت دورتموندی‌ها دو بار اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. یک بار هند اسکار ونت و بار دیگر شارژ گریرو توسط جوردن بایر، اما داور مسابقه هیچ‌کدام از صحنه‌‍‌ها را پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه 34 آلکاسر مصدوم شد و جایش را به گوتسه داد.

دورتموند دقیقه 42 روی پرس و توپ‌ربایی و ترتیب دادن یک ضدحمله سریع با سانچو به گل رسید.

بروسیا دورتموند 2-1 مونشن گلادباخ؛ سرانجام وستفالن یک کریسمس شاد و آرام دارد

خوشحالی زنبورها دوام زیادی نداشت. در وقت‌های تلف شده کریستوف کرامر کار را به تساوی کشاند.

بازیکنان دورتموند اعتقاد به خطای هند کرامر داشتند. تصاویر آهسته نیز برخورد توپ و دست کرامر را به نمایش گذاشتند، با این وجود در تصمیمی عجیب داور پس از مراجعه به سیستم کمک داور ویدیویی گل را صحیح اعلام کرد.

در نیمه دوم هم همان داستان نیمه اول تکرار شد. حملات دورتموند و دفاع گلادباخ.

دورتموند در این نیمه توانست زود به گل برسد. دقیقه 54 باز هم پاس گل گوتسه بود که دورتموند را به گل رساند. رویس که به همراه سانچو نقش اصلی را در این گل داشتند دروازه سومر را باز کرد.

بروسیا دورتموند 2-1 مونشن گلادباخ؛ سرانجام وستفالن یک کریسمس شاد و آرام دارد

دورتموند باز هم فرصت گلزنی داشت، دقیقه 65 ضربه ایستگاهی زیبای رویس با برخورد به تیر دروازه دفع شد.

در ادامه نیمه تلاش‌های گلادباخ برای جبران نتیجه حاصلی در پی نداشت. آن‌ها عاجز از ایجاد موقعیت جدی روی دروازه دورتموند بودند. دورتموندی‌ها نیز اکثر اوقات با بی‌دقتی فرصت‌های خوب خود در ضدحملات را از دست می‌دادند.

بازی با حساب 2-1 به پایان رسید تا دورتموند 42 امتیازی شود و اختلاف دو تیم در جدول رده‌بندی بار دیگر به عدد 9 برسد.

بروسیا دورتموند 2-1 مونشن گلادباخ؛ سرانجام وستفالن یک کریسمس شاد و آرام داردبرای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح گل ها

بروسیا دورتموند 1-0 مونشن گلادباخ | جیدون سانچو (دقیقه 42): روی پاس اشتباه جوردن بایر دورتموند صاحب موقعیت ضدحمله شد. حرکت سریع دورتموند با پاس او برای گوتسه همراه شد، گوتسه نیز توپ را به سانچو رساند تا با دریبل زنی و یک ضربه بی‌نقص از زاویه بسته دروازه گلادباخ را باز کند.

بروسیا دورتموند 1-1 مونشن گلادباخ | کریستوف کرامر (دقیقه 45+1): پاس‌کاری و حمله سریع گلادباخ ارسال تورگان هازارد به روی دروازه دورتموند را در پی داشت، کرامر با ضربه سر و کمک گرفتن از دستانش توپ را در شش قدم دورتموند استوپ و دروازه بورکی را باز کرد.

بروسیا دورتموند 2-1 مونشن گلادباخ | مارکو رویس (دقیقه 54): بار دیگر دورتموند روی ضدحمله به گل رویس. ابتدا یک دو رویس با سانچو و سپس پا به توپ شدن گوتسه چسبیده به محوطه جریمه گلادباخ، گوتسه توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا رویس با یک تکل گل برتری تیمش را به ثمر برساند.بروسیا دورتموند 2-1 مونشن گلادباخ؛ سرانجام وستفالن یک کریسمس شاد و آرام دارد

خلاصه بازی

*/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری