شرط ماندن ستاره باوفای پرسپولیس در لیست برانکو ؛ برانکو ستاره از را خط می زند؟!


بعد از دو پنجره نقل و انتقالات که تیم پرسپولیس به دلیل محرومیت قادر به جذب بازیکن نبود، حالا در نیم فصل زمستانی برانکو سرمربی تیم پرسپولیس لیست بازیکنان مورد نظرش را به مسئولان باشگاه ارائه کرده تا بازیکنان جدید جذب این تیم شوند. برانکو اعلام کرد که تیمش به سه بازیکن جدید نیاز دارد و این در حالی است که برخی بازیکنان از لیست پرسپولیس کنار گذاشته...

شرط ماندن ستاره باوفای پرسپولیس در لیست برانکو ؛ برانکو ستاره از را خط می زند؟!

محمد انصاری به شرط جای خالی در لیست می ماند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ | ۷:۰۰
شرط ماندن ستاره باوفای پرسپولیس در لیست برانکو ؛ برانکو ستاره از را خط می زند؟!

در صورتی که باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن مدنظر برانکو نیاز به خارج شدن بازیکن دیگری به جز بازیکنانی که برانکو از لیست خارج کرده احتیاج پیدا کند، نام محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس از لیست خارج خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از دو پنجره نقل و انتقالات که تیم پرسپولیس به دلیل محرومیت قادر به جذب بازیکن نبود، حالا در نیم فصل زمستانی برانکو سرمربی تیم پرسپولیس لیست بازیکنان مورد نظرش را به مسئولان باشگاه ارائه کرده تا بازیکنان جدید جذب این تیم شوند. برانکو اعلام کرد که تیمش به سه بازیکن جدید نیاز دارد و این در حالی است که برخی بازیکنان از لیست پرسپولیس کنار گذاشته خواهند شد تا بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند. در صورتی که باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن مدنظر برانکو نیاز به خارج شدن بازیکن دیگری به جز بازیکنانی که برانکو از لیست خارج کرده احتیاج پیدا کند، نام محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس از لیست خارج خواهد شد.

محمد انصاری به دلیل پارگی رباط صلیبی در فینال لیگ قهرمانان و به خاطر عمل جراحی که انجام داده تا پایان فصل قادر نیست تیم پرسپولیس را همراهی کند و به همین دلیل اگر نیاز به خارج کردن نام بازیکن دیگری از لیست پرسپولیس باشد نام انصاری از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد اما اگر نیاز به خارج کردن نام بازیکنی نباشد انصاری کماکان در لیست پرسپولیس حضور خواهد داشت.

مدال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی