حمله مرگبار سگ پیت‌بول به نگهبان امنیتی +فیلم


حمله مرگبار سگ پیت‌بول به نگهبان امنیتی +فیلم

ویدئویی را از حمله سگ پیت‌بول به نگهبان امنیتی را مشاهده می‌کنید که در این حمله، نگهبان تا آستانه مرگ پیش رفت.

حمله مرگبار سگ پیت‌بول به نگهبان امنیتی +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سگ پیت‌بول یکی از خطرناک‌ترین سگ‌های جهان به شمار می‌رود. تاکنون موارد متعددی از حمله این نوع سگ‌ها به انسان و حتی به صاحبان خود گزارش شده است. جدیدترین مورد حمله مرگبار یک سگ پیت بول به یک نگهبان امنیتی در اندونزی بوده است. "هرمان" در یک مجتمع ویلایی در منطقه "ساوا بسار" در جاکارتا پایتخت اندونزی به طرز وحشتناکی مورد حمله یک سگ پیت‌بول قرار گرفت.

این حادثه زمانی رخ داد که این نگهبان امنیتی از صاحب سگ درخواست کرد تا برای امنیت ساکنان مجتمع، به گردن سگ خود قلاده بیاندازد. پس از یک جر و بحث کوتاه ناگهان صاحب پیت بول سگ را به حمله به نگهبان وا می‌دارد. ویدئویی که منتشر شده، نشان می‌دهد در حالی که این نگهبان با صاحب سگ در حال قدم زدن است، ناگهان سگ پیت‌بول به او حمله‌ور می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود که نگهبان در حالی که مورد حمله سگ قرار گرفته و روی زمین افتاده، تلاش می‌کند تا از دست آن فرار کند. صاحب سگ نیز که انتظار چنین صحنه وحشتناکی را نداشت، تلاش می‌کند تا سگ خود را از نگهبان دور کند.

هرمان پس از این حادثه در حالی که دچار جراحت شدید در نواحی مختلف بدن از جمله صورت، چانه، فک و پا شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. این نگهبان به دلیل شدت جراحات وارده، باید چند روز دیگر را در بیمارستان بگذراند. در حالی که این سگ از صاحبش جدا و به نقطه‌ای دیگر منتقل شده اما به گزارش رسانه‌های محلی اندونزی هنوز هیچ شکایتی علیه صاحب سگ مطرح نشده است. گفته می‌شود قرار است تمام هزینه‌های یبیمارستان توسط صاحب سگ پرداخت شده و سگ پیت‌بول نیز به مدت 14 روز در قرنطینه باشد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حمله سگ‌های پیت‌بول به انسان خبرساز می‌شود. پیش‌تر نیز یک دختر اهل ویرجینیای آمریکا حین قدم زدن در جنگل مورد حمله دو سگ پیت‌بول خود قرار گرفته بود. پلیس محلی در حالی که این سگ‌ها مشغول خوردن اجزای بدن این دختر 22 ساله بودند، جسد قربانی را پیدا کرد.

انتهای پیام/

نگهبان امنیتی از حمله مرگبار سگ پیت بول جان سالم بدر برد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟