به گزارش پارس نیوز، پرسپولیسی ها با اتمام دوران محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی خود به آسانی می توانند ترکیب خود را دستخوش تغییرات بزرگ بدهند. لذا تمام نگاه‌های هواداران تیم محبوب پایتخت به بازار نقل و انتقالاتی تیم‌های بزرگ معطوف شده است.

بر همین اساس اخباری که از باشگاه پرسپولیس می رسد برانکو ایوانکوویچ گادوین منشا را نمی‌خواهد و تصمیم خود را درباره جانشین او گرفته است. این تصمیم به این دلیل عملکرد نه چندان مطلوب گادوین منشا در نیم فصل اول و همچنین علاقۀ سه تیم لیگ برتری به جذب او، در روزهای آینده رضایت‌نامۀ خروج این بازیکن نیجریه‌ای را امضا کنند، اتخاذ شده است.

ستاره پرسپولیس به درب خروجی سوق داده می شود! + عکس

منشا نیز در این خصوص که شاید نامش از لیست تیم پرسپولیس خارج شده و به تیم دیگری منتقل شود، گفته است: «تا به حال هیچ صحبتی در این مورد با من انجام نشده و من همچنان تحت قرارداد باشگاه هستم. دوست دارم کارم را با باشگاه پرسپولیس ادامه بدهم و در این تیم بازی کنم و حاضر نیستم از پرسپولیس به تیم دیگری بروم.»

لازم به ذکر است رفتن گادوین منشا از تیم سرخپوشان پایتخت به شایعه‌های زیادی همچون بازگشت مهدی طارمی به این تیم، بیش از پیش دامن خواهد زد.