دادگان: می‌خواهند مردم سرگرم واگذاری سرخابی‌ها باشند


دادگان: می‌خواهند مردم سرگرم واگذاری سرخابی‌ها باشند

رییس پیشین فدراسیون فوتبال می‌گوید: واگذاری استقلال و پرسپولیس ترفندی برای سرگرم کردن مردم است.

دادگان: می‌خواهند مردم سرگرم واگذاری سرخابی‌ها باشند
به گزارش فانوس، محمد دادگان درباره خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: اگر خاطرتان باشد من در همان دوره‌ای که رییس فدراسیون بودم، اعلام کردم که این خصوصی‌سازی یک سرگرمی است. حتی به آقای پوری‌حسینی (رییس سازمان خصوصی‌سازی) در همان دوره گفتم که خود شما بهتر می‌دانید که این کار انجام شدنی نیست. حالا این بار که مصر هستند، مطمئن باشید که شب عید با من تماس می‌گیرد و من هم می‌گویم عذرخواهی می‌کنم که این حرف را زدم. الان می‌خواهند دکمه کت‌وشلوار را بفروشند. شما مطمئن باشید کت‌وشلوار سالم به دست کسی نمی‌رسد.

او افزود: یادم هست یک بار آقای نجف‌زاده که الان نماینده ایران در آمریکاست، یک برنامه‌ای با من در تلویزیون داشت. او به من گفت که شما نوستراداموس هستید که هرچه می‌گویید همان می‌شود؟ من گفتم که نوستراداموس نیستم ولی جامعه و مسوولانم را می‌شناسم. امروز یک کلاه درست کردیم و می‌خواهیم بگذاریم سر مردم تا ۴ یا ۶ ماه سرشان گرم باشد.

رییس پیشین فدراسیون فوتبال در ادامه گفت‌وگویش با برنامه رادیویی "تهران ورزشی" گفت: خصوصی‌سازی این دو باشگاه انجام نمی‌شود. نهایتش این است که کت‌وشلوار را نگه می‌دارند و دکمه روی کت را می‌فروشند.
دادگان در پاسخ به این سوال که چرا معتقد است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار نمی‌شوند؟ توضیح داد: به این دلیل که این دو باشگاه را به خاطر سروصدایی که دارد، محبوبیتی که در اذهان عمومی و مردم دارد، به شخص واگذار نمی‌کنند. مگر ما به غیر از خدا از کس دیگری واهمه داریم؟ آن‌ها ترس این را دارند به کسی واگذار کنند که آن فرد یک روزی علیه آن‌ها آدم جمع کند و شعار دهد و یا آن کاری که مدنظرش را انجام دهد. آن‌ها ترس این موضوع را دارند. آن‌ها دو مدیر را به تلویزیون می‌آورند و از این دو درباره خصوصی‌سازی می‌پرسند. آقا خصوصی‌سازی را به چه کسی بسپرند؟ کی چنین پولی دارد که استقلال و پرسپولیس را بخرد؟ می‌گویند که پیشکسوتان این دو باشگاه را بخرند، تماشاگران سهام بخرند، این کار را بکنیم، آن کار را بکنیم. همه این‌ها صوت است. آن‌ها اگر به کسی هم واگذار کنند، از این جیب در می‌آورند و به آن جیب می‌گذارند و به خاطر این که ظاهر قضیه را حفظ کنند، دکمه را به یک نفر واگذار می‌کنند.

او درباره افرادی که برای خرید باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام آمادگی می‌کنند که یکی از آن‌ها علی‌پروین بوده که اعلام آمادگی کرده که با جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس قصد خرید این باشگاه را دارد، بیان کرد: من خیلی راحت به شما می‌گویم. آقای پروین برای همه ما قابل احترام است ولی شما هرجور یک طرف قضیه بروید، آقای پروین هست. او می‌گوید ما می‌خواهیم بخریم. "ما" چه کسانی هستند؟ "ما" همان‌هایی هستند که یک زمان در پرسپولیس مدیر بودند و نمی‌توانستند باشگاه را بچرخانند. مدیرانی بودند که الان با هم جمع شدند و می‌گویند ما می‌خواهیم باشگاه را بخریم. آن‌ها می‌خواهند جنجال و سروصدا در جامعه درست کنند. شما آقای پروین را روی خط بیاورید و بپرسید آن‌هایی که می‌خواهند پرسپولیس را بخرند چه کسانی هستند. آن‌ها همان مدیران قبلی هستند که در باشگاه بودند و باشگاه را به حال و روز بدی انداختند و حالا هم می‌خواهند باشگاه را بخرند. سوال بزرگ در این مساله این است که باید از مسوولان وزارت ورزش و جوانان پرسید. زمانی که این دو باشگاه فروخته شد، تضمینش چیست که این پرسپولیس و استقلال کوچک نشود؟ مشکلات‌شان اضافه نشود؟

رییس پیشین فدراسیون فوتبال افزود: شما می‌گویید پیشکسوت. کدام پیشکسوت؟ من همه پیشکسوتان را می‌شناسم. پشت آن‌ها چند مدیر از داخل و خارج هستند که پرسپولیس را بخرید. فرضا که شما باشگاه را خریدید. مگر شما قبلا مدیر این باشگاه نبودید؟ در دوره خودتان برای این باشگاه چه کار کردید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو