علی قربانی: دو فصل در استقلال 16 گل زدم


اگر بودم تمام تلاشم را برای گلزنی در استقلال می‌کردم احتمال اینکه علی قربانی به استقلال (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.iran-varzeshi.com/service/1151.html) برگردد کم نیست. این مهاجم که فصل پیش...

اگر بودم تمام تلاشم را برای گلزنی در استقلال می‌کردم

احتمال اینکه علی قربانی به استقلال برگردد کم نیست. این مهاجم که فصل پیش پیراهن استقلال را تن می‌کرد درباره فضای تازه ای که با آن روبه رو شده می‌گوید:« اگربخواهم بازیکنان ایران واسلواکی را با هم مقایسه کنم باید بگویم که از نظر فنی بازیکنان ایرانی خیلی بالاتر هستند و استعدادهای بیشتری نسبت به اسلواکی در ایران وجود دارد ولی از نظر امکانات خیلی اسلواکی بهتر است، هم کیفیت زمین ها بهتر است و هم شما در این کشور فکر به چیزهایی دیگر نمی کنی و از نظر مالی خیلی شرایط بهتر است. از نظر تیمی هم در اسلواکی بازیکنان تا بتوانند زیر توپ نمی زنند و در این کشورارسال توپ های بلند معنایی ندارد.» مهاجم تیم اسپورتینگ ترنوا به انضباط مالی باشگاهش هم اشاره دارد:« از نظر مالی به مشکلات فکر نمی کنیم و دغدغه ای نداریم. در اسلواکی ماهیانه حقوق می دهند و حتی یک روز هم پولت عقب نمی افتد.» قربانی درباره اینکه چرا دراسلواکی خوب شروع کرد اما به یکباره روند گلزنی اش متوقت شد، توضیحاتی دارد:« اولش خوب شروع کردم، حتی وسط بازی ها هم بازی می کردم و پاس گل هم دادم ولی مصدومیت برایم پیش آمد و چون زود خودم را رساندم، با درد بازی می کردم. 5 هفته آخر هم تیم ما کلا خوب نتیجه نگرفت و مربی مان عملا از کار برکنار شده بود و به همین دلیل هیچکدام از بازیکنان تیم خوب بازی نمی کردند.»

قربانی درحالی که مدعی است درتیم جدیدش به محبوبیت رسیده درباره اینکه چرا دراستقلال چنین شرایطی نداشت، پاسخ می‌دهد:« دراین مدت توانسته ام خودم را در دل هواداران جا کنم و هواداران چه در استادیوم و چه در اینستاگرام خیلی به من لطف دارند. اما نمی‌دانم چرا دراستقلال این طور نبود. شاید به دل هواداران نمی نشستم، هر وقت بازی کردم سعی کردم تمام تلاشم را بکنم ولی نمی دانم چرا عملکرد من هرگز به چشم نیامد. اما ازجدایی ام صد در صد حسرت می خورم، من خیلی منتظر استقلال بودم، از تیم های زیادی پیشنهاد داشتم ولی دلم با این تیم بود. آقای شفر من را می خواست ولی نمی دانم چه اتفاق هایی افتاد که مجبور شدم از این تیم جدا شوم. من در دو فصل حضور در استقلال 17-16 گل زدم ولی قطعا نمی توانم بگویم اگر بودم بیشتر گل می زدم. شرایط تیم اول فصل خوب نبود و همه چیز دست به دست هم داد که نتواند نتیجه بگیرد. وقتی فشار باشد کار سخت می شود. فقط می توانم بگویم اگر بودم تمام تلاشم را می کردم تا بیشتر گل بزنم.»

قربانی به شایعه حضورش در ذوب آهن نیز این واکنش را نشان داده است:« هیچ صحبتی نشده است و فعلا دارم استراحت می کنم. من قرارداد دارم و بخواهم برگردم هم چیزی دست خودم نیست.»

10-670

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا