تخلف 695 میلیونی در یک موسسه مالی در گرگان شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، علی اصغر اصغری اظهارداشت: بازرسان این سازمان با نظارت دقیق و جدی بر نحوه عملکرد همه واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و غیره در سراسر استان، با هرگونه تخلف احتمالی براساس قانون برخورد می‌کنند.

وی افزود: بر اساس گزارش کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری سازمان مبنی بر بروز تخلف احتمالی در یکی از موسسات مالی و اعتباری شهرستان گرگان درباره تسهیلات دریافت شده از این موسسه، تیمی از بازرسان برای رسیدگی به موارد اعزام و پس از بررسی‌های به عمل آمده تخلف گران‌فروشی و ایجاد خسارت به شاکی شناسایی و محرز شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده و احراز تخلف موسسه مورد نظر، پرونده تخلف این واحد به ارزش 695 میلیون و 557 هزار و 211 ریال تشکیل و به منظور صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری دانست و از همه مدیران این واحدها در استان خواست تا با رعایت دقیق قوانین نظام بانکی و محاسبات دقیق سود و زیان حساب مشترکان خود از ایجاد هرگونه بی‌اعتمادی و نارضایتی در میان شهروندان جلوگیری کنند.

اصغری در ادامه بازرسان این سازمان را حامی حقوق مصرف‌کنندگان دانست و افزود: بازرسان در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی برابر قانون با واحد متخلف و فرد خاطی برخورد می‌شود.