عکس ؛ عصبانیت ستاره فرانسوی آرسنال بعد از تعویض !


عکس ؛ عصبانیت ستاره فرانسوی آرسنال بعد از تعویض !

ساعتی قبل آرسنال موفق شد با برتری 1-3 از سد برنلی گذشته و خود را به رتبه پنجم جدول برساند تا در ادامه فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشد. اما شاید تنها اتفاق تلخ این دیدار برای آرسنال، اعتراض شدید الکساندر لاکازت به تعویض شدن در اواخر بازی بود. این مهاجم جوان در دقیقه 80 جای خود را به الکش ایوبی داد اما زمانیکه خواست از زمین بیرون برود...

عکس ؛ عصبانیت ستاره فرانسوی آرسنال بعد از تعویض !

اعتراض لاکازت به تعویضش در دیدار برابر برنلی
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۴
عکس ؛ عصبانیت ستاره فرانسوی آرسنال بعد از تعویض !

الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال، بعد از تعویض شدن به اونای امری و اعضای کادر فنی تیمش معترض بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساعتی قبل آرسنال موفق شد با برتری ۱-۳ از سد برنلی گذشته و خود را به رتبه پنجم جدول برساند تا در ادامه فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشد.

اما شاید تنها اتفاق تلخ این دیدار برای آرسنال، اعتراض شدید الکساندر لاکازت به تعویض شدن در اواخر بازی بود. این مهاجم جوان در دقیقه ۸۰ جای خود را به الکش ایوبی داد اما زمانیکه خواست از زمین بیرون برود به شدت به تصمیم اونای امری معترض بود. لاکازت حتی زمانی که روی نیمکت هم نشست بسیار عصبانی بود و همچنان به رفتارهای توام با اعتراض خود ادامه می داد تا در نهایت این اتفاق بعد از چند لحظه به پایان رسید.

لاکازت اگرچه در فصل جاری در کنار پیر آمریک اوبامیانگ زوج خوبی را در خط حمله آرسنال تشکیل داده است، اما به اندازه مهاجم گابنی در گلزنی موثر نبوده و نتوانسته روزهای درخشان خود در لیگ یک را در لیگ برتر هم تکرار کند.

عکس ؛ عصبانیت ستاره فرانسوی آرسنال بعد از تعویض ! عکس ؛ عصبانیت ستاره فرانسوی آرسنال بعد از تعویض ! عکس ؛ عصبانیت ستاره فرانسوی آرسنال بعد از تعویض !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...