مرگ جوان ٣٢ساله در منزل مسکونی


مرگ جوان ٣٢ساله در منزل مسکونی

شهرآرا آنلاین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=../../) - ابوعطا | به گزارش شهرآرا، با اعلام محبوسی مردی جوان در منزل مسکونی‌اش واقع در بولوار توس، گروهی از آتش‌نشانان ایستگاه یک به همراه ایوب خجسته، فرمانده این ایستگاه به...


شهرآرا آنلاین - ابوعطا | به گزارش شهرآرا، با اعلام محبوسی مردی جوان در منزل مسکونی‌اش واقع در بولوار توس، گروهی از آتش‌نشانان ایستگاه یک به همراه ایوب خجسته، فرمانده این ایستگاه به محل اعزام شدند.با حضور آتش‌نشانان مشخص شد که مردی جوان درون منزل محبوس شده است. آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و توانستند در این منزل را بگشایند که با جسد جوان سی‌ودوساله مواجه شدند.

برآورد اولیه گازگرفتگی بود که نتیجه بررسی‌ها این نظریه را رد کرد و هیچ‌گونه علامتی ناشی از گازگرفتگی در این منزل مسکونی به دست نیامد.

با حضور گروهی از مأموران انتظامی در محل، آتش‌نشانان صحنه و جسد را به عوامل انتظامی تحویل و عملیات خود را پایان دادند.

مأموران برای روشن شدن وضعیت جسد، موضوع را به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اطلاع دادند.

قاضی کاظم میرزایی با حضور در محل و رصد میدانی این منزل، از آنجا که هیچ‌گونه نشانه‌ای دال بر قتل باشد به دست نیامد، برای بررسی علت مرگ متوفی، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان تا روشن شدن نتایج پزشکی قانونی در‌این‌باره هیچ اظهارنظری کرد، اعلام علت مرگ را به مشخص شدن نتایج پزشکی قانونی، پس از معاینه جسد موکول کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403