جپاروف استقلالی‌ها را سورپرایز می‌کند؟


جپاروف این‌قدر در اجرای برنامه‌هایش غیر قابل پیش‌بینی شده که هر آن ممکن است طرف مقابلش را با اقدامی ناگهانی غافلگیر کند!

تدبیر24»سرور جپاروف نه تازه‌کار است که دنبال پیدا کردن جایگاهی برای خودش باشد و نه این‌قدر بی‌تیم مانده که نتواند برای خودش تیمی دست و پا کند ولی همچنان در این روز‌ها درباره این بازیکن ۳۶ ساله ازبکستانی بیش از هر گزینه‌ای حرف زده می‌شود. از اینکه در حال بازگشت به استقلال است و همین روزهاست که بار دیگر سروکله اش در تهران و تمرینات استقلال پیدا شود. روز گذشته با یکی از افراد نزدیک به این بازیکن حرف زدیم که او نیز معتقد بود هر آن ممکن است طرف مقابلش را با اقدامی ناگهانی غافلگیر کند.
* کمتر از نصف قراردادش را گرفته است
سرور جپاروف که برای ادامه همکاری با استقلال هیچ حرفی نداشت در اردیبهشت سال جاری از باشگاه استقلال درخواست کرد باقیمانده پولش را بگیرد و قراردادش را برای دو سال دیگر امضا کند ولی استقلالی‌ها از ۱۳۳ هزار و ۵۰۰ دلاری که باید به او می‌پرداختند تنها کمتر از نصفش را به این بازیکن پرداخت کردند.
* گروکشی برای ادامه همکاری
روش عجیبی که در باشگاه‌های فوتبالی کشورمان رواج پیدا کرده این است که به‌جای خوش‌حسابی و پرداخت کل مبلغ قرارداد در تاریخ معین، برای اینکه بازیکن را پای قرارداد فصل بعد بنشانند بخشی از مبلغ را گرو نگه داشته و به نوعی از او می‌خواهند قراردادش را ببندد و بعد پولش را بگیرد. اتفاقی که هرگز جپاروف با آن کنار نیامد.
* استقلالی‌ها می‌ترسند
ترس این روز‌های استقلالی‌ها دقیقاً به همین گروکشی ربط دارد. مدیران استقلال و مشخصاً معاون باشگاه که گفته می‌شود مسئول مستقیم مذاکره با جپاروف است از این هراس دارند که با پرداخت الباقی طلب جپاروف، او همه استقلالی‌ها را سر کار بگذارد و برود و دیگر پیدایش نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو