آمار شاهکار قلعه نویی و سپاهان ؛ ژنرال با این روند باز هم مدعی اصلی قهرمانی !


آمار شاهکار قلعه نویی و سپاهان ؛ ژنرال با این روند باز هم مدعی اصلی قهرمانی !

سپاهان قهرمان نیم فصل که در کنار پرسپولیس یکی از دو تیم بدون باخت لیگ است، آمار جالبی مقابل تیم‌های بالانشین جدول داشت. اولین بازی این تیم مقابل یکی از پنج تیم بالانشین جدول، مربوط به دیدار هفته پنجم مقابل تراکتورسازی بود. تیمی که در آن مقطع هنوز جان توشاک بزرگ را به عنوان سرمربی روی نیمکتش می‌دید. آن بازی پنج دقیقه طوفانی داشت. در شرایطی که تا...

آمار شاهکار قلعه نویی و سپاهان ؛ ژنرال با این روند باز هم مدعی اصلی قهرمانی !

عملکرد بهتر سپاهان نسبت به سایر مدعیان در تقابل با یکدیگر
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۲
آمار شاهکار قلعه نویی و سپاهان ؛ ژنرال با این روند باز هم مدعی اصلی قهرمانی !

سپاهان بهترین عملکرد را در دیدار برابر سایر مدعیان در نیم فصل اول داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان قهرمان نیم فصل که در کنار پرسپولیس یکی از دو تیم بدون باخت لیگ است، آمار جالبی مقابل تیم‌های بالانشین جدول داشت. اولین بازی این تیم مقابل یکی از پنج تیم بالانشین جدول، مربوط به دیدار هفته پنجم مقابل تراکتورسازی بود.

تیمی که در آن مقطع هنوز جان توشاک بزرگ را به عنوان سرمربی روی نیمکتش می‌دید. آن بازی پنج دقیقه طوفانی داشت. در شرایطی که تا دقیقه ۸۸ دو تیم با نتیجه یک-یک به کارشان ادامه می‌دادند عزت‌الله پورقاز موفق شد سپاهان را ۲بریک پیش بیندازد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰، دانیال اسماعیلی‌فر با یک شوت غیرقابل مهار یکی از زیباترین گل‌های لیگ را به ثمر رساند تا تراکتورسازی از حریف قدرتمندش شکست نخورد.

سپاهان در هفته دهم به مصاف استقلال رفت و کی‌روش استنلی که در آن موقع به هیچ تیمی رحم نمی‌کرد موفق شد با یک ضربه سر دروازه حسین حسینی را باز کند تا استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ژنرال شکست بخورد. سپاهان در هفته دوازدهم میزبان پرسپولیس بود. دیداری که البته با تاخیر و هفته گذشته برگزار شد.

داستان بازی را هم که دیگر همه می‌دانند. سپاهان تا دقیقه ۸۸ با گل پورقاز از حریفش جلو بود که علیرضا فغانی برای پرسپولیس پنالتی گرفت تا علیپور بازی را به تساوی بکشاند. هفته چهاردهم هم سپاهان با پدیده بازی داشت که در غیاب کی‌روش، مهرداد محمدی موفق شد با یک ضربه پای چپ زیبا دروازه بهزادی را باز کند و سپاهان را به صدر جدول برساند.

پدیده کارش در لیگ را با شکست مقابل پرسپولیس در هفته اول شروع کرد. شکستی که خیلی زود فراموش شد چرا که یحیی و تیمش در هفته‌های بعدی نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتند و تا قبل از بازی هفته هفتم مقابل تراکتورسازی تمام بازی‌هایشان را بردند اما محمد تقوی در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت تراکتورسازی توانست یک امتیاز با ارزش از تیم سابقش در مشهد بگیرد.

پدیده در بازی با هیچ کدام از تیم‌های بزرگ دیگر موفق به برد نشده. آنها از سپاهان شکست خوردند و پنجشنبه هم شانس آوردند که کمک داور گل سالم استقلال به آنها را به اشتباه آفساید اعلام کرد وگرنه آنها در شکست مقابل تیم‌های بزرگ هت‌تریک کرده بودند.

پرسپولیس در بازی‌هایش با چهار تیم بالانشین جدول، فقط یک برد کسب کرده. آنها هفته اول موفق شدند پدیده را ببرند، هفته هشتم در دربی مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیدند.

در بازی معوقه‌شان مقابل سپاهان که مربوط به هفته دوازدهم بود و در شرایطی که بازی بهتری به نسبت سپاهان انجام دادند از شکست مقابل تیم امیر قلعه‌نویی فرار کردند و در هفته سیزدهم هم رویارویی آنها با تراکتورسازی برنده‌ای نداشت، هرچند ‌ در برنامه نود مشخص شد گل سالم حاج‌صفی به بیرانوند، به اشتباه مردود اعلام شده است.

تراکتورسازی در دوران توشاک آمار خوبی از بازی با تیم‌های بزرگ نداشت. این تیم هفته سوم و در شرایطی که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی اولین بازی‌شان را برای این تیم انجام می‌دادند، سه گل از استقلال خورد و بعد هم که از شکست مقابل سپاهان فرار کرد.

در دوران تقوی هم حاصل رویارویی این تیم با پدیده و پرسپولیس، دو تساوی بدون گل بوده است. تراکتورسازی نتوانسته هیچ کدام از چهار تیم برتر لیگ را شکست دهد.

استقلال اگر چه تراکتورسازی را به عنوان اولین رقیب قدرتمندش با نتیجه پرگلی شکست داد اما در دربی با پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید. از سپاهان باخت و با پدیده هم مساوی کرد تا در دیدار با تیم‌های بالانشین فقط یک برد کسب کرده باشد.

روزنامه هفت صبح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی