برگزاری دومین دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات


برگزاری دومین دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات

مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات با حضور یک هزار و 550 نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام حمید احمدی از برگزاری دوره دوم آموزش کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات عالیات در قم خبر داد.

وی با اشاره به‌شرط قبولی در دوره‌های آموزشی بدو خدمت برای اعزام کارگزاران فرهنگی کاروان‌ها به حج، عمره و عتبات عالیات، گفت: دوره دوم آموزش کارگزاران فرهنگی حج و عتبات عالیات در سال ۱۳۹۷، از آبان با ثبت‌نام یک هزار و ۵۵۰ نفر از واجدان شرایط و معرفی‌شدگان از مدیریت جذب و سازماندهی، در سامانه آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی http://amoozeshbeseh.ir آغاز و هم‌اینک در حال برگزاری است.

مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری افزود: این دوره شامل آموزش‌های بدو خدمت و ضمن خدمت و تکمیلی ویژه کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات عالیات اعم از روحانیان، معین، معینه‌ها و مداحان کاروان‌ها است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت الکترونیکی، از فعال‌سازی و بارگذاری بسته‌های الکترونیکی در برخی دروس دوره‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های برخط (آنلاین) برای دروس خبر داد که در حال حاضر در حال برگزاری است.

احمدی گفت: در این دوره بیش از یک هزار و ۲۶۰ نفر از روحانیون و مداحان برای شرکت در دوره‌های آموزشی بدو خدمت و تکمیلی عتبات عالیات و همچنین ۲۹۰ نفر در دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت حج و عمره ثبت‌نام و انتخاب واحد کردند که پس از طی دوره، در آزمون‌های پایانی شرکت می‌کنند و در صورت دریافت حدنصاب لازم و اتمام فرآیند آموزش، پرونده آنها به مدیریت جذب و سازماندهی جهت طی مراحل اعزام ارسال می‌شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی