تابلویی از شکست های دشمن پیش روی ما است


تابلویی از شکست های دشمن پیش روی ما است

در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی، قدرت دشمن چند برابر بود، اما بر خلاف تصور دشمن ، امروز تابلویی از شکست‌های پی در پی او پیش روی ما است.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز تابلویی از شکست‌های پی در پی دشمنان پیش روی ما است، گفت: دشمنان ما با تجهیز گروهک های معاند از جمله القاعده، کوموله ها و داعش کمر به نابودی انقلاب و عدم نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ایران بسته بودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در هفتمین یادواره 134 شهید گلگون کفن شهرستان عنبرآباد ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده یادواره اظهار داشت: مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)، اجر و قداست برگزاری چنین جلساتی را هم ردیف شهادت می‌دانند.


وی گفت: در چهل سال گذشته از انقلاب اسلامی، کشور و مردم ما همواره در تلاش، مقاومت و مجاهدتی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده از سوی امام امت بوده اند و دشمنان در تلاش هستند تا ما را از این راه باز دارند.


مسئول روابط عمومی سپاه افزود: در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی، قدرت دشمن چند برابر بود، اما بر خلاف تصور دشمن ، امروز تابلویی از شکست‌های پی در پی او پیش روی ما است.
سردار شریف با بیان اینکه امروز سردار طیاری‌ها و سردار بینا‌ها افتخار این سرزمین شدند که روزی بر قلب نیرو‌های تحت امر خود حکومت می‌کردند، اظهار داشت: عظمت امروز ایران اسلامی و خفت دشمنان انقلاب، مرهون جانفشانی جوانان عزیز ما در جبهه‌های حق علیه باطل است.


وی با بیان اینکه دشمنان ما با تجهیز گروهک های معاند از جمله القاعده، کوموله ها، داعش و… کمر به نابودی انقلاب و عدم نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ایران بسته بودند، خاطر نشان کرد: شهید حججی‌ها نسل جدید و رویش این انقلاب محسوب می‌شوند که جبهه و جنگ را ندیده اند.


به گزارش ایرنا، سخنگوی سپاه گفت: بسیجیان امروز در صحنه‌های علم و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تهدیدات دشمن را به فرصت‌های طلایی تبدیل کرده اند، همان کاری که روزی شهدا در جبهه انجام دادند که این نعمت بزرگی بشمار می‌آید.
سردار شریف خاطرنشان کرد: مردم کرمان به فرزند خلفی همچون حاج قاسم سلیمانی می‌بالند، شخصیتی که همان روحیه دفاع را در خود نگه داشته و امروز در عراق و سوریه به دفاع از حرم اهل بیت(ع) از جان خود گذشته است.


وی افزود: خط مقاومت در کشور‌های مسلمان با صلابت هرچه تمامتر پیش می‌رود و این الهام گرفته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایران است.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه امروز از تمامیت ارضی، مردم، ارزش‌ها و منافع ملی خود با تمام قوا دفاع می کنیم، یادآور شد:تهدید‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و این را از رزمندگان اسلام فرا گرفته ایم.


سردار شریف عنوان کرد: خیلی از کشور‌ها به سرمایه اصیل انقلاب ما یعنی رهبری شجاع و عالم و آگاه غبطه می‌خورند.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق