عجیب‌ترین موجود دریایی به ساحل استرالیا آمد +عکس


عجیب‌ترین موجود دریایی به ساحل استرالیا آمد +عکس

یک موجود بسیار عجیبی در سواحل اقیانوس هند در غرب استرالیا یافت شده است که ظاهر بسیار عجیب و باورنکردنی دارد.

نمناک: دسترسی به فضای مجازی، اینترنت و تکنولوژی تصویر برداری‌های پیشرفته عاملی است که با سادگی اتفاقات یک گوشه از دنیا را به تمام نقاط جهان منتقل خواهد کرد و بسیاری از ناشناخته‌ها را برای مردم آشنا می‌سازد مثل تصویری که در این بخش مشاهده می‌کنید که متعلق به موجودی عجیب دریایی است و روز گذشته کشف شده است.

موجود اسرارآمیز در ساحل بروم در سواحل اقیانوس هند در غرب استرالیا یافت شد و شکل ظاهری عجیب و غریب او حدس و گمان‌ها را در مورد او در فضای مجازی به راه انداخت تا جایی که پای موجودات فرازمینی هم به میان آمد و سوالاتی مثل آیا آن یک بیگانه فضایی است؟ این موجود عجیب دریایی به دلیل رنگ قهوه‌ای که بخش‌های از بدنش دارد تقریبا مشابه هیچ موجود دریایی کشف شده نیست و شاید به همین دلیل " میرر" نوشت عجیب‌ترین موجود دریایی به ساحل آمد.

عجیب‌ترین موجود دریایی به ساحل استرالیا آمد +عکس

این تصویر برای بار اول در صفحه اجتماعی کاربری به نام " Reddit" منتشر شد که با ارسال یک عکس نوشت:موجود اسرارآمیز در سواحل بروم واقع در خط ساحلی اقیانوس هند غربی استرالیا یافت شد. او گفت که در حالی که مادر و خواهرم برای پیاده روی بیرون رفتند این موجود عجیب و غریب دریایی را دیدند و مرا از این ماجرا باخبر کردند. تصویر نشان دهنده موجودی در شن و ماسه با ده‌ها تن از شاخک‌های سیاه و سفید است که از بدن سفید پوشیده شده است و از قرار معلوم جثه بزرگ و وزن سنگینی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است