این زن خون آشام واقعی است!


این زن خون آشام واقعی است!

یک زن 50 ساله که خون آشام واقعی است به همراه همسر و فرزندش در آمریکا ساکن است.

این زن خون آشام واقعی است!

عکس‌های وحشتناک از عادت عجیب و غریب زن خون آشام در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است تا او سوژه‌ی جدید آمریکا شود، زن ۵۰ ساله‌ای که ماهانه نزدیک به یک و نیم لیتر خون می‌نوشد.

اگر برای برخی از خانم‌ها دیدن حتی یک قطره خون غیرقابل تحمل است برای این خانم خوردن خون لذت بخش‌ترین چیزی است که می‌تواند اتفاق بیافتد، یک خون آشام واقعی که سالهاست عادت به خوردن خون افرادی را دارد که داوطلبانه برای خورده شدن خون بدنشان نزد او می‌آیند.

این خانم امریکایی در دوران کودکی در میان طرفداران دراکولا برای اولین بار خون نوشیده است و از آن پس برای مدت ۳۰ سال است که ماهانه نزدیک به ۱.۵ لیتر خون می‌خورد.

"جولیا " ۵۰ ساله یک خون آشام واقعی است که نزدیک به ۳۰ سال است تنها از خون استفاده کرده است و معمولا خون مورد نیازش را از افرادی که قصد فروش خون دارند و به طور داوطلبانه نزد او می‌آیند میگیرد.

بخش جالب این زندگی عجیب و غریب طبیعی بودن وضعیت جسمی اوست، او که به واسطه‌ی خون آشام بودنش هیچ مشکل جسمی ندارد و توانسته ۲ فرزند سالم نیز به دنیا بیاورد؛ او در این مورد می‌گوید: کارم را با برنامه‌ای تلویزیونی در سال ۱۹۹۰ میلادی شروع کردم البته مردم تصور نمی‌کردند که من واقعا خون بخورم، اما در حقیقت من یک خون آشام واقعی هستم و این واقعی بودن را زمانی متوجه می‌شوم که پس از هربار نوشیدن خون انرژی فراوانی همراه با هیجان به بدنم وارد می‌شود.

منبع: رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه