جیپ گلادیاتور با امکانات فراوان برای پیش‌فروش آماده می‌شود


جیپ گلادیاتور با امکانات فراوان برای پیش‌فروش آماده می‌شود
شرکت جیپ آغاز فروش گلادیاتور را بهار سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود اما کمی زودتر به درخواست طرفداران خود پاسخ داد و سیستم پیش‌فروش را راه‌اندازی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از گذشت ماه‌ها از انتشار اخبار و شایعات درباره‌ جیپ گلادیاتور، این خودرو قدرتمند در نمایشگاه خودرو لس آنجلس با کلی سر و صدا و حواشی معرفی شد. برخی از رسانه‌ها جیپ گلادیاتور را به عنوان بهترین خودرو نمایشگاه امسال معرفی کردند. این خودرو قدرتمند با موتور بنزینی ۳.۵ لیتری همراه با ۶ سیلندر، نیروی ۲۸۵ اسب بخار را تولید می‌کند؛ این نیرو توسط جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چهار چرخ هدایت می‌شود تا گلادیاتور بتواند در شرایط مختلف جوی و جاده‌ای به راه خود ادامه دهد. شرکت جیپ، گلادیاتور را قدرتمند‌ترین پیکاپ سایز متوسط در تاریخ معرفی کرده که این خود از اعتقاد این شرکت به توانایی‌های بالای اتومبیل خود خبر می‌دهد.

اما طرفداران این پیکاپ مدت زیادی را برای معرفی این محصول به انتظار نشستند و حالا خبر خوش برای آنان این است که سیستم ثبت سفارش گلادیاتور با امکانات زیاد در سایت شرکت جیپ فعال شده است. این سیستم به روش معمول در دنیای مارکتینگ خوردو، شامل مدل‌های مختلف این خودرو است که با انتخاب بسته‌ها و آپشن‌های مختلف توسط شما کامل می‌شود و در نهایت تصویر محصولی که شما ساخته‌اید با قیمت آن مشخص می‌گردد. در واقع این یک ابزار عالی است که اجازه می‌دهد شما گلادیاتور رویایی خود را بسازید. البته این سیستم هنوز کامل نشده؛ برای مثال هنوز قیمت‌ها ثبت نشدند و در حال حاضر خریدار قادر به تماشای امکانات جانبی نخواهد بود.

جیپ گلادیاتور با امکانات فراوان برای پیش‌فروش آماده می‌شود

در این سیستم شما قادر خواهید بود با انتخاب یا حذف هر مورد، تغییرات رخ داده در ظاهر خودرو را مشاهده کرده تا در نهایت، هم از نظر فنی و هم ظاهری به گلادیاتور مورد علاقه خود دست پیدا کنید. همانطور که می‌دانید مدل‌های پایه گلادیاتور شامل sport ،sport S ،Overland و Rubicon است که هر کدام ویژگی‌ها و بسته‌هایی مخصوص به خود دارند.

گاهی اوقات شرکت جیپ در این سیستم مشتریان را مجبور به خرید اقلامی غیرضروری می‌کند، به‌ طور مثال دوربین مخصوص ورزشی (دوربینی که برای تصویربرداری از مناظر و حرکات هیجان‌انگیز مانند آف-رود در جلو خودرو نصب می‌شود) به همراه بسته کامل نورپردازی LED در یک پکیج قرار گرفته‌اند و خریدار برای داشتن دوربین باید به ناچار هزینه LED ها را نیز بپردازد.

جیپ گلادیاتور با امکانات فراوان برای پیش‌فروش آماده می‌شود

این سیستم ابتدا خریدار را به انتخاب مدل پایه مورد نظر هدایت می‌کند، در ادامه آپشن‌های موجود در بخش موتور به نمایش درمی‌آید، در بخش بعدی بسته‌های مختلفی مانند سیستم گرمایشی پیشرفته یا امکانات امنیتی قابل انتخاب هستند، در ادامه بخش‌ خارجی که به رنگ بدنه، امکانات مختلف سقف و بارکش اختصاص می‌یابد و در آخر هم امکانات داخلی خودرو مانند نوع تودوزی و اندازه صفحه لمسی سیستم هوشمند و ... به نمایش درمی‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان