درمان خجالت هنگام روابط زناشویی با روش های ساده


چگونه هنگام آمیزش جنسی در روابط زناشویی خجالت نکشیم؟ ممکن است در هنگام رابطه زناشویی و رابطه جنس با همسر دچار خجالت و کم رویی شوید. برای درمان خجالت هنگام آمیزش جنسی باید لباس های جذاب به تن کنید و همسر خود را تحریک کنید و با او ارتباطی عمیق داشته باشید تا رابطه جنسی … نوشته درمان خجالت هنگام روابط زناشویی با روش های ساده اولین بار در مجله...

درمان خجالت هنگام روابط زناشویی با روش های ساده

درمان خجالت هنگام روابط زناشویی با روش های ساده

چگونه هنگام آمیزش جنسی در روابط زناشویی خجالت نکشیم؟

ممکن است در هنگام رابطه زناشویی و رابطه جنس با همسر دچار خجالت و کم رویی شوید. برای درمان خجالت هنگام آمیزش جنسی باید لباس های جذاب به تن کنید و همسر خود را تحریک کنید و با او ارتباطی عمیق داشته باشید تا رابطه جنسی شما ایده آل شود. تمام این کارها باعث افزایش کیفیت و رضایت از رابطه جنسی می شود.
در حین رابطه جنسی شاید کمی سخت باشد که خواسته های خود را مطرح کنید. اگر به صورت ذاتی آدمی خجالتی باشید، بیان احساسات شما ممکن است به صورت کلی محال باشد. اما ارضای جسمی و ذهنی در رابطه جنسی بسیار مهمتر می باشد. در ادامه با روش های درمان خجالت در رابطه زناشویی شما را آشنا می کنیم.

در اتاق خواب بخشنده باشید

یکی از کارهایی که برای درمان خجالت در روابط زناشویی باید انجام دهید تا رابطه جنسی بهتری داشته باشید، راهنمایی کردن شریک جنسی با مثال آوردن یا رفتار کردن صحیح می باشد. یک شریک جنسی ارضا شده شریکی است که بخشنده باشد. برای مثال اگر با مهربانی با مرد خود رفتار کنید و بدون اینکه او از شما بخواهد، خودتان را در اختیارش قرار دهید، نتیجه این رفتار سنجیده خود را در هنگام رابطه جنسی و یا انتهای آن می بینید. کارهایی را انجام بدهید که شریک جنسی شما به آن علاقه مند است. مطمئن باشید او این کارهای شما را جبران می کند.

برای همسرتان عشق بازی کنید

باید از قدرت کلمات استفاده کنید. برای درمان خجالت در رابطه جنسی بهتر است قبل از اینکه وارد اتاق خواب شوید برای همسر خود عشق بازی کنید. رابطه جنسی فقط در اتاق خواب شروع نمی شود. وقتی شروع می شود که برای گفتن حرف های عاشقانه از همسر خود سبقت بگیرید. برای مثال وقتی که او خانه را ترک می کند و به محل کار می رود، برای او حتما یک پیام عاشقانه بفرستید.گفتن بعضی از حرف ها به صورت رو در رو نیاز به زمان دارد، پس بهتر است با فرستادن پیام پس زمینه خوبی ایجاد کنید تا به مرور زمان حرف ها بر سر زبان شما بیایند. با این کارها در جهت بهبود رابطه جنسی قدم برداشته اید.

با زبان لباس های شریک جنسی خود را تحت تاثیر قرار دهید

اگر حال و هوای یک رابطه جنسی به شما دست داده است، اما از گفتن آن خجالت می‌کشید، یا اینکه نمی‌توانید نفر درخواست کننده را خودتان ببینید، با پوشیدن لباس‌های جذاب شریک زندگی خود را از این موضوع آگاه کنید. “مرد‌ها با دیدن لباس‌های تحریک کننده سریعا متوجه موضوع خواهند شد”. لباس‌های چسبان با رنگ‌های مشکی یا قرمز در مقایسه با لباس‌های گشاد رنگی بهتر به کار خواهند آمد. این را بدانید که شما حتی بدون گفتن یک کلمه شریک جنسی را به سمت خود جذب خواهید کرد.

حال و هوای آمیزش جنسی را ایجاد کنید

وقتی که همسر شما با خستگی زیاد از سر کار بر می گردد، به زبان آوردن درخواست سکس به یک ابهام در رهن شما تبدیل می شود. شما باید سعی کنید اتمسفر اطراف هسمر خود را تغییر دهید. اتاق خواب را به فضایی رمانتیک تبدیل کنید، فضایی ارام در دیگر نقاط منزل دیده نمی شود. گل، آهنگ یا نوشیدنی هایی که همه در اتاق خواب وجود دارند. هر چه محیط آرامتر باشد، نگرانی زن و مرد برای شروع رابطه جنسی کمتر می شود و از بودن در کنار هم بسیار لذت می برند.

او را قهرمان کنید

اگر در رابطه زناشویی دنبال چیزی هستید یا از آن چیزی که به شما می‌رسد لذت کافی نمی‌برید، بهره مندی از آن به چگونگی درخواست شما بستگی دارد. دلیل خجالتی بودن زن‌ها حین سوال این است که نمی‌خواهند به احساسات طرف مقابل آسیب وارد شود. از کار‌هایی که او در حین رابطه جنسی انجام داده است تعریف کنید.
“برای مثال به او بگویید وقتی کار X را انجام دادی احساسی بهم دست داد که تابحال تجربه نکرده بودم. حال اگر همزمان کار Z رو بهش اضافه کنی، نمیدونم چه حسی در انتظارمه! “؛ بنابراین یکی دیگر از روش‌های درمان خجالت در رابطه جنسی این است که به او بگویید در انجام برخی از کار‌ها بسیار خوب عمل می‌کند، کار‌هایی که شما از آن لذت می‌برید. به او بگویید که در انجام این کار، مهارت خاصی دارد. مرد‌ها پس از اینکه کاری را در رابطه انجام می‌دهند، به نظر شما (فیدبک) نیاز دارند، آیا به اندازه کافی خوب بوده اند یا خیر؟!

ارتباط چشمی برقرار کنید

وقتی که همسر نزد شما نیست می توانید به او پیامک دهید و او را جذب کنید ولی هیچ چیز جای ارتباط چشمی را نمی گیرد. شما وقت های آزاد همسر خود را می دانید؛ پس با یک برنامه ریزی باید او را غافلگیر کنید. بلیط سینما بخرید و برای تماشای یک فیلم در کنار هم بنشینید، یک نگاه، لمس دستان هم برای چند ثانیه یا … می تواند او را به یاد بعضی از لحظات لذت بحش رابطه بیندازد. این شیفته کردن اثرش را می تواند در اتاق خواب نشان دهد.

بگویید که خجالت می‌کشید

یکی از روش های موثر برای رفع درمان و خجالت در روابط زناشویی گفتن حس واقعی به همسر است. باید او را از این موضوع آگاه کنید که برای گفتن بعضی از خواسته ها خجالت می کشید. او همسر شما است و با شما همدلی می کند. گفتن خجالت می کشم چیزی از شما کم نمی کند، بلکه برای همسر عزیزتر از قبل می شود. او می فهمد که او را مهم و قابل اطمینان می دانید و حرف دل خود را به او می زنید. مردها دوست دارند که زن ها برایشان حرف بزنند و آنها برای بهبود شرایط دست به کار شوند.

قدم‌های مهم برای غلبه بر خجالت

همسرتان شما را دوست دارد، وگرنه با شما ازدواج نمی‌کرد. پس بیش از حد نگران نباشید. با واقعیت‌ها رو به رو شوید. اگر در خود یا همسر خود نقص فیزیکی می‌بینید، نقصی که با انتظارات شما یکی نیست، باید همدیگر را همانگونه که هستید بپذیرید.
از خودتان بپرسید که چرا خجالت می‌کشید؟ ترس‌های خود را بنویسید و دلیل هر کدام را از خودتان بپرسید. جواب دادن به این سوال‌ها کمک زیادی به درمان خجالت در روابط زناشویی خواهد کرد. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. با گوش دادن به آهنگ یا دکلمه‌های انگیزشی برای بالا بردن اعتماد به نفس خود تلاش کنید. وقتی تنها هستید، رابطه جنسی را شبیه سازی کنید. مانند یک بازیگر فرض کنید که در حال انجام رابطه جنسی هستید، خواسته‌های خود را بر زبان بیاورید. بر روی جملات خود کار کنید تا به مرور زمان بتوانید خواسته‌های خود را حین رابطه جنسی بر زبان بیاورید. ریسک پذیر باشید. هر روز یک صفت جدید و زیبا برای همسر خود بسازید و اکثر اوقات او را با این صفات صدا بزنید. اما مراقب باشید که بی‌احترامی نکنید. صادق باشید. همانطور که گفتیم بهترین راه این است که بگویید خجالت می‌کشید. شما نمی‌دانید که طرف مقابل چقدر بیشتر از این حرف شما خجالت خواهد کشید. بهترین راه برای این کار این است که بگویید خجالت می کشید. او در مقابل این حرف شما احساس مسئولیت می کند.

با انجام مرحله به مرحله این روش ها می توانید خجالت کشیدن را کنار بگذارید و از رابطه جنسی خود نهایت لذت را ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال 1403/ بوعلی در سال 1402 چقدر سود ساخت؟