سه نمایش با یک کارگردان در تماشاخانه سه نقطه


سه نمایش با یک کارگردان در تماشاخانه سه نقطه

تهران- ایرنا- امیر پاشا محمدی سه نمایش جداگانه را در تماشاخانه سه نقطه به صحنه می برد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این نمایش‌ها، «پارانویا، نوع سوم»، «اِگزوتیکا» و «نفرِ وسط از سمتِ چپ» به کارگردانی امیرپاشا محمدی تا 21 دی‌ماه به صحنه خواهند رفت.
«پارانویا، نوع سوم» به نویسندگی و کارگردانی امیرپاشا محمدی و بازی پارسا شریفی، امین علی محمدی و حدیثه بیک شاهی از 2 الی 21دی‌ماه به تعداد محدود 6 اجرا در روزهای اجرا : 3، 6، 9، 12، 18، 21 دی ماه به صحنه می رود.
در خلاصه نمایش آده است که اون روز که من خودکشی کردم دنبال قلم و کاغذ می گشتم تا یه نامه بنویسم برای هر کسی که ممکن است بخونه ، شاید نزدیک سه ساعت فکر کردم ولی چیزی به ذهنم نرسید تا اینکه.
نمایش «اِگزوتیکا» به نویسندگی و دراماتورژی مریم شکر ریز و کارگردانی امیرپاشا محمدی و بازی و آهنگسازی امیر مهیار وکیلی روز های اجرا : 4 ، 7 ، 10 ، 13 ، 16 ، 19 دی ماه به صحنه می رود.
در خلاصه این نمایش آمده است که یه مقلد خسته کننده به زودی از خاطره ها محو میشه ، همیشه راهی رو که واسش ساخته شدی دنبال کن.
همچنین نمایش «نفرِ وسط از سمتِ چپ» به نویسندگی و کارگردانی امیرپاشا محمدی و با بازی پارسا شریفی، مریم دشتی، علیرضا حاجی زاده، نسیم کیانی، مهرشاد صانعی، کیمیا پیری و مهدی رنجبر روز های 2، 5، 11، 14، 17 و 20 دی ماه اجرا می شود.
در خلاصه نمایش آمده است که طبیعت با جلو رفتن راه پیشرفت رو پیدا میکند و بعد از پیدا کردن راه ، دیگه ضعیف و قوی در طبیعت جایی ندارد.
هر سه نمایش در تماشاخانه سه نقطه واقع در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده اجرا می شوند.
فراهنگ ** 7561 ** 1418

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا