تقاضای خرید سکه افزایش یافت


تقاضای خرید سکه افزایش یافت

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه تمام بهار آزادی به مرز سه میلیون و 500 هزار تومان نزدیک شده است، گفت: تقاضا برای خرید سکه افزایش یافته است.

تقاضای خرید سکه افزایش یافت

به گزارش شمانیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه تمام بهار آزادی به مرز سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نزدیک شده است، گفت: تقاضا برای خرید سکه افزایش یافته است.

آیت محمدولی افزود: قیمت ها از دیروز رو به افزایش است که شاید یکی از دلایل این مهم، افزایش قیمت ارز در بازار و البته محدودیت های خرید ارز باشد.

وی با بیان اینکه تقاضا در بازار ارز کم شده است، افزود: از همین رو، اکثر مردم مجدد بجای خرید ارز به خرید سکه روی آورده اند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان است، تاکید کرد که هم اکنون در بازار تقاضا برای خرید سکه زیاد شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به دیروز افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۳۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۱۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۶۴ دلار معامله می‌شود. که ۸ دلار افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری