برخی‌ برای رسیدن به پست و مقام خود را به آب و آتش می‌زنند


برخی‌ برای رسیدن به پست و مقام خود را به آب و آتش می‌زنند

شفقنا- رسا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه درس خارج فقه ایشان اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی‌ها برای رسیدن به پست و مقام، خود را به آب و آتش می‌زنند و هر کاری انجام می‌دهند. وی با […]

برخی‌ برای رسیدن به پست و مقام خود را به آب و آتش می‌زنند
شفقنا- رسا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه درس خارج فقه ایشان اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی‌ها برای رسیدن به پست و مقام، خود را به آب و آتش می‌زنند و هر کاری انجام می‌دهند.
وی با بیان این که ریاست و مسؤولیت پاسخگویی را سنگین‌تر می‌کند، افزود: کسانی که مسؤولیتی را در کشور قبول می‌کنند باید پاسخگوی عملکرد خود در جامعه باشند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که متأسفانه امروز ما دچار یک دوگانگی در کشور شده ایم، گفت: در قانون اساسی و باور‌های ما همه مسؤولان کشور باید تابع اوامر ولی امر باشند، اما متأسفانه هر کسی که به اصطلاح رأی گرفت و رییس جمهور شد برای خودش احساس استقلال می‌کند که با فکر خودش عمل کند و این یک آفتی برای کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که در اوایل پیروزی انقلاب به هیچ عنوان این گونه نبود و همه گوش به فرمان رهبری انقلاب بودند، ادامه داد: رهبری نیز پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب بر اساس تکلیفی که به ایشان شد مقام رهبری را پذیرفتند.
وی با بیان این که مسؤولان و مدیران کشور باید دوری از ریاست طلبی را از رهبری بیاموزند، خاطرنشان کرد: رهبری سعی می‌کردند این مسؤولیت به عهده خودشان نباشد، که این خودش یک نقطه اوج تقوا و گرفتار هوا و هوس نبودن برای ایشان است.
وی با بیان این که کسی که همواره از ریاست طلبی و مقام خواهی دور است به طور حتم دارای یک تقوا و ایمان درونی قوی است، افزود: کسی که چنین منش و دیدگاهی دارد به طور حتم خداوند متعال نیز به او عزت خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که مسؤولان در نظام جمهوری نیز با همین مشی و رویکرد امام راحل و رهبری را در پذیرش مسؤولیت‌ها دنبال کنند، گفت: کسی که مسؤولیتی را می‌پذیرد باید هم توان داشته باشد و هم بتواند پاسخگوی خداوند متعال و همچنین مردم باشد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نباید در پذیرش مسؤولیت‌ها هوا و هوس را دخالت داد، چون در آن صورت، خدمت به مردم در حاشیه قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: مسؤول در نظام جمهوری اسلامی ایران نباید دغدغه‌ای جز خدمت به مردم داشته باشد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن