فلورنتینو پرز در جشن کریسمس رئال مادرید: برای اولین بار در تاریخ 116 ساله باشگاه و تاریخ ورزش، رئال مادرید هم زمان در فوتبال و بسکتبال قهرمان اروپا شد


فلورنتینو پرز در جشن کریسمس رئال مادرید: برای اولین بار در تاریخ 116 ساله باشگاه و تاریخ ورزش، رئال مادرید هم زمان در فوتبال و بسکتبال قهرمان اروپا شد

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- پرز، سولاری، لاسو (سرمربی تیم بسکتبال رئال مادرید)، راموس، مارسلو، ریس (کاپیتان تیم بسکتبال رئال مادرید) و لول (بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید) تعطیلات خوشی را برای...

طرفداری- پرز، سولاری، لاسو (سرمربی تیم بسکتبال رئال مادرید)، راموس، مارسلو، ریس (کاپیتان تیم بسکتبال رئال مادرید) و لول (بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید) تعطیلات خوشی را برای رئال مادرید آرزو کردند.

به گزارش سایت رسمی رئال مادرید، سال 2018 یک سال تاریخی برای رئال مادرید به حساب می آید و آن ها تنها باشگاهی شدند در یک سال در فوتبال و بسکتبال، قهرمان اروپا شده اند. روز شنبه، آن ها تحت هدایت سولاری سومین قهرمانی متوالی در جام باشاه های جهان را در ابوظبی کسب کردند و در بسکتبال شاگردان لاسو توانستند لیگ اسپانیا (Endesa League) و سوپر کاپ را در این سال کسب کنند. در این جشن، فلورنتینو پرز در مورد اتفاقات سال 2018 گفت:

یک سال فوق العاده برای رئال مادرید، مادریدی ها اتفاقاتی را تجربه کردند که هیچ وقت تاکنون رخ نداده بود. برای اولین بار در تاریخ 116 ساله باشگاه و برای اولین بار در تاریخ ورزش، رئال مادرید هم زمان قهرمانی اروپا در فوتبال و بسکتبال را به دست آورد. این سال، سیزدهمین قهرمانی اروپا در فوتبال و دهمین قهرمانی اروپا در بسکتبال را برای ما به ارمغان آورد. در فوتبال برای سومین سال متوالی و برای چهارمین بار در 5 سال اخیر قهرمان اروپا شدیم، اتفاقی که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده بود و در بسکتبال برای دومین بار در 4 سال اخیر، قهرمان اروپا شدیم. سال 2018 را با قهرمانی جام باشگاه های جهان در ابوظبی به پایان بردیم. برای سومین سال متوالی و برای چهارمین بار در 5 سال اخیر قهرمان این رقابت ها شدیم. فراتر از آن چه که در زمین مسابقه به دست آورده ایم، می خواهم به تلاش هایی اشاره کنم که هر روز انجام می شود تا این باشگاه در ورزش، اقتصاد و حوزه اجتماعی رشد کند. رئال مادرید هم چنان به امید و رویاهای خود ادامه می دهد، مخصوصا برای بچه هایی که به آن بیشترین نیاز را دارند. تقریبا 500 آکادمی اجتماعی-ورزشی در 80 کشور دنیا داریم که نمونه از انسجام مادریدی ها است و همه به آن افتخار می کنند. سال 2018 برای رئال مادرید فوق العاده بود، سالی که برای همیشه در تاریخ مادرید زنده خواهد ماند. از طرف باشگاه رئال مادرید برای شما تعطیلاتی شاد در کنار خانواده و کسانی که عاشق شان هستید، آرزو می کنیم. زمان آن است که تمام موفقیت هایی که به دست آوردیم و هواداران رئال مادرید را خوش حال کرده است، را به خاطر بیاوریم. امیدواریم که به کسب جام های جدید ادامه دهیم و سال 2019 برای ما سلامتی، تلاش و شادی را به ارمغان بیاورد. تعطیلات مبارک.

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال مادرید:

یک سال فوق العاده برای هر شخصی در رئال مادرید. سال 2018 برای من پر از شادی بود. یک سال فوق العاده برای همه هواداران رئال مادرید و رضایت بخش و پر افتخار برای باشگاه رقم خورده است.

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید:

تلاش زیاد در نهایت پاداش خود را بر دارد. یک سال فراموش نشدنی بود. هر روز برای جام ها جنگیدیم. بهتر است که آن را با بازیکنان رئال مادرید و خانواده هایمان به اشتراک بگذاریم. مادریدی ها و تمام بازیکنان این سال را فراموش نخواهند کرد. برایزمان طولانی جنگیدیم و برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم.

مارسلو:

سال 2018 را به یاد داشته باشید. سال کاملی را داشتم، با شادی بسیار، وظیفه خود را به خوبی انجام دادم. سالی فوق العاده بود، سالی برای به خاطر داشتن.

پابلو لاسو، سرمربی تیم بسکتبال رئال مادرید:

از نظر شخصی، سال بسیار خوبی بود، از نظر خانواده، سلامتی و تمام موارد خارج از دنیای ورزش. از نظر ورزشی، سال افسانه ای برای رئال مادرید بود. دو قهرمانی اروپا هم در فوتبال و هم بسکتبال در جهان ورزش تاریخی است. فصل سختی را داشتیم که در آن چندین مصدومیت برای مان رخ داد و شرایط پیچیده ای به وجود آمد، اما قهرمان شدیم و کاری کردیم که مردم به ما افتخار کنند و به همین خاطر خوشحال هستیم. امیدواریم که این موفقیت ها در آینده ادامه پیدا کند.

فیلیپه ریس، کاپیتان تیم بسکتبال رئال مادرید:

یک سالی تاریخی در فوتبال و بسکتبال برای رئال مادرید بود. موفقیت های زیادی را به دست آوردیم و مصمم به دنبال آن بودیم زیرا فصل سختی برای ما از نقطه نظر مصدومیت ها داشتیم. مهم ترین چیز آن است که در پایان سال، هنگامی که زیباترین بخش سال می آید، همه ما سالم هستیم و به بهترین شکل ممکن سال را به پایان رساندیم. قهرمانی در یورولیگ و لیگ اسپانیا، خیلی خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانیم این موفقیت ها را در سال 2019 تکرار کنیم.

سرخیو لول، بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید:

یک سال خوب برای بسکتبال رئال مادرید بود. قهرمانی در یورولیگ و لیگ اسپانیا دو جام مهم هستند که در کنار هواداران مان جشن گرفتیم. یک سال پر افتخار رقم خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت