تمدید مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی «مُدْهامَّتانِ»


تمدید مهلت ثبت نام جشنواره قرآنی «مُدْهامَّتانِ»

رئیس ستاد کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مُدْهامَّتانِ» ویژه اعضای کانون ‌های مساجد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز (۴ دی) به خبرنگاران، گفت: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت های قرآنی مساجد، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با نام «مدهامتان» را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های فرهنگی مساجد استان خراسان رضوی برگزار می کند.

وی کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم و شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه مند به فعالیت های قرآنی را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

دولت آبادی ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر مسابقات ملی و بین المللی قرآن کریم را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخش فعالیت های قرآنی در کانون های فرهنگی مساجد کشور و همچنین آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت های قرآنی موجود در کانون های فرهنگی مساجد را از دیگر اهداف این جشنواره بزرگ برشمرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام این جشنواره از ۱۵ آذر ماه جاری آغاز و تا ۳۰ آذرماه ادامه داشت، یادآور شد: با توجه به اینکه مدت زمان ثبت نام کوتاه بود، با اعلام مسئولان ستاد عالی مساجد کشور مهلت ثبت نام تا ۱۵ دی ماه جاری تمدید شد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند با مراجعه به سایت www.modhammatan.com نسبت به ثبت نام و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از نحوه مسابقات اقدام کنند.

دولت آبادی به رشته های این دوره از مسابقات اشاره و یادآور شد: این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران عضو کانون های فرهنگی و هنری بوده و در رشته های قرائت «تحقیق»، حفظ کل رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می شود.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد رشته های قرائت «ترتیل»، حفظ جزء ۳۰ و نقاشی آیات را ویژه برادران و خواهران رده سنی هفت تا ۱۶ سال دانست و ادامه داد: برادران نیز در رشته اذان، قرائت تقلیدی و قرائت نماز به صورت اختیاری که در حیطه ستاد استانی است می توانند در رده سنی هفت تا ۱۶ سال شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات نیز برگزار می شود، گفت: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در استان کهگیلویه و بویراحمد بهمن ماه امسال برگزار می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج