5300کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بانه معدوم شد


5300کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بانه معدوم شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه گفت: 5380 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی فاسد شده به ارزش 250 میلیون ریال در این شهرستان کشف و در محل دفن زباله های هژده دولان معدوم گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، کمال مرادی اظهار داشت: این مواد غذایی فاسد شده شامل مواد بهداشتی، نوشیدنی و مواد خوراکی تاریخ مصرف آن گذشته و غیر قابل مصرف بود که از فروشگاه های سطح شهر جمع آوری شد.


وی اضافه کرد: این مواد فاسد شده در سه ماهه سوم امسال در فروشگاه ها و اغذیه فروشی های توسط بازرسان مرکز بهداشت کشف، جمع آوری و سپس معدوم شده است.

مرادی با اشاره به اینکه شهروندان باید به هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی ها توجه داشته باشند افزود: در صورت مشاهده تاریخ مصرف گذشته، مراتب را به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارش دهند.

رئیس مرکز بهداشت بانه حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دانست وخاطرنشان کرد : افراد متخلف در این زمینه ها بدانند که شبکه بهداشت شهرستان از طریق قانونی به طور قاطع با متخلفان برخورد خواهد کرد.

5300کیلوگرم مواد غذایی فاسد در بانه معدوم شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!