دو آلبومِ آبگون از سیامک جهانگیری و واپسین فردا از حمیدرضا خبازی رونمایی می شوند


دو آلبوم «آبگون» از سیامک جهانگیری و «واپسین فردا» از حمیدرضا خبازی، به عنوان دو اثر جدید از احوالاتِ شخصی و یکی از تولیدات تازه ی خانه هنر خِرَد، پنجشنبه، 7 دی ماه سال جاری، در خانه وارطان رونمایی می شوند. نوشته دو آلبومِ آبگون از سیامک جهانگیری و واپسین فردا از حمیدرضا خبازی رونمایی می شوند اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

دو آلبومِ آبگون از سیامک جهانگیری و واپسین فردا از حمیدرضا خبازی رونمایی می شونددو آلبومِ آبگون از سیامک جهانگیری و واپسین فردا از حمیدرضا خبازی رونمایی می شوندجشن انتشار آلبوم آبگون از پروژه شنیداری احوالات شخصی و واپسین فردا از تولیداتِ خانه هنر خِرَد، آخرین روز از اولین هفته زمستانیِ ۱۳۹۷ در خانه وارطان برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دو آلبوم «آبگون» از سیامک جهانگیری و «واپسین فردا» از حمیدرضا خبازی، به عنوان دو اثر جدید از احوالاتِ شخصی و یکی از تولیدات تازه ی خانه هنر خِرَد، پنجشنبه، ۷ دی ماه سال جاری، در خانه وارطان رونمایی می شوند.

آلبوم آبگون، اثر تازه ای از سیامک جهانگیری، آهنگساز و نوازنده نی است که این موزیسین، این بار با کلارینت نوازی و همراهی هنگ درامِ مهرنوش ذوالفقاری، فضایی متفاوت را در پرونده موسیقاییِ خود ثبت می کند. مجموعه شنیداریِ احوالات شخصی با مدیریت علی صمد پور تا کنون، آلبوم های متعددی از موزیسین های کشورمان به انتشار رسانده که «آبگون» از سیامک جهانگیری، سیزدهمینِ آنها می باشد.

واپسین فردا نیز اثری دیگر از آهنگساز و نوازنده نام آشنای موسیقی کشورمان، حمیدرضا خبازی است که در آن خبازی با آهنگسازی و نوازندگی تار، فرهاد زالی با نوازندگی نی و مسعود براره با نوازندگی تنبک، به اجرای قطعات پرداخته اند. این آلبوم در استودیو کرگدن با صدابرداری ساسان بخششی و میکس و مسترینگ حامی حقیقی ضبط شده است.

شایان ذکر است که جشن انتشارِ دو آلبوم آبگون از سیامک جهانگیری و واپسین فردا از حمیدرضا خبازی، به عنوان دو اثر تازه از تولیداتِ خانه هنر خِرَد، از ساعت ۱۷ الی ۲۰ عصر گاهِ پنجشنبه، ۷ دی ماه سال جاری، در خانه وارطان، واقع در خیابان فلسطین برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است