بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری


بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری بیوگرافی مبینا نصیری مبینا نصیری متولد 5 اردیبهشت 1368 در تهران، مجری رادیو و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است. وی هم‌اکنون مجری برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران می‌باشد. شروع فعالیت هنری او که از زمان کودکی به این حرفه علاقمند بود نخست توسط […] نوشته بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری...

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری تلویزیون

بیوگرافی مبینا نصیری

مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۸ در تهران، مجری رادیو و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است. وی هم‌اکنون مجری برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران می‌باشد.

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

شروع فعالیت هنری

او که از زمان کودکی به این حرفه علاقمند بود نخست توسط صدا و از طریق رادیو با مردم هم صحبت شد.

سالهای فعالیت در رادیو با موفقیت سپری شد تا جاییکه عنوان منتخب گویندگی (آنونس) در جشنواره رادیو جوان را از آن خود کرد.

ورود او به تلوزیون با اجرای زنده برای نوجوانان بود. اجرایی که همیشه از آن به عنوان تجربه ای بزرگ یاد می کند.

ایشان از همین طریق فرصت اجرا در تلویزیون و برنامه آفتابگردون شبکه دو را پیدا کرد و اولین کار تصویری کارنامه هنری وی شد، در پی آن برنامه‌های زیتون و جوانی شبکه جام جم، برنامه صعود و مکتب خانه غیرانتفاعی شبکه آموزش، سیمای خانواده و صبح بخیر ایران، سال تحویل ۹۳، امروز هنوز تموم نشده، شبکه هر ایرانی، ویژه برنامه‌های روز زن، روز دختر و… را در شبکه یک اجرا کرد.

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

همسر مبینا نصیری کیست

مبینا نصیری در ۳۰ بهمن ۹۹ ازدواج کرد. او با “مهدی توتونچی” مجری ورزشی ازدواج کرد و با خبری در اینستاگرامش عکس های ازدواجش را رسانه ای کرد.

مهدی توتونچی همسر مبینا نصیری

«مهدی توتونچی» متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۸ در تهران ، دارای لیسانس کامپیوتر و مدرک مربیگری فوتبال B آسیا و سابقه بازی در باشگاه فوتبال الشعب امارات را در کارنامه خود دارد.

از سال ۱۳۸۵ فعالیت در صدا و سیما و مطبوعات ورزشی شروع کرد و در سال ۸۸ در شبکه ۳ به عنوان کارشناس رسانه حضور یافت و از ابتدای تاسیس شبکه ورزش در سال ۱۳۹۱ به عنوان مجری برنامه های مختلف به خصوص فوتبال همکاری دارد.

او همسر سابق نیلوفر اردلان فوتبالیست زن است که به دلیل مخالفت مهدی توتونچی مجری برنامه شبهای فوتبالی با خروج او از کشور و ضبط گذرنامه‌اش، نتوانست تیم ملی فوتسال زنان ایران را در جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۵ همراهی کند

عکس دو نفره مبینا نصیری و همسرش مهدی توتونچی

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

علایق

خانم نصیری مترجم زبان انگلیسی و مدرس دانشگاه است و به سفر ،‌عکاسی ، موسیقی ، نوازندگی پیانو ، نویسندگی ، ترجمه ، و همچنین آشپزی ، طراحی دکور و بخصوص اجرای زنده علاقه دارد.

ماجرای ممنوع‌ التصویری

در سال ۱۳۹۲ مبینا نصیری در برنامه زنده امروز هنوز تموم نشده، خطاب به مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه شد به او گفت: نوشته‌اند جگر!”به مبینا نصیری گفته بودند جگر” که این دیالوگ حواشی فراوانی به دنبال داشت و در نهایت منجر به ممنوع‌التصویری وی به مدت دو سال شد.

وی بعد از ۲ سال در مورد ممنوع‌التصویری اش گفت:”حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم. نویسنده مطلبی به من داد برای خواندن که اتفاقا پیامک بیننده‌های برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود.

در پایان یک جمله، کلمه ای نوشته شده بود و قرار بود که من بدون گفتن عبارت دقیق با ان کلمه شوخی کنم و البته اشاره ای هم به شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت. همکار بنده اما بدون اطلاع از سناریو و در حالیکه اصلاً حق دخالت در آیتم من را نداشتند چیزهایی گفتند و من برای اینکه به ایشان بگویم دست بردارد و بگذارد کار خود را انجام دهم ناچار شدم غیر مستقیم اشاره کنم بلکه ایشان از دخالت در کار من منصرف شوند.

کامران نجف زاده و اخبار بیست و سی اما علی‌رغم انتظاری که می‌رفت غیرحرفه ای عمل کردند و بدون اطمینان از واقعیت ماجرا به انچه روی انتن دیده بودند بسنده کردند و با سالها ابروی کاری من بازی کردند و موجبات توهین‌های سرشاری رو به من فراهم کردند. فردای آن روز مدیر شبکه نویسنده را اخراج کرد و من دو سال تمام خانه نشین شدم.

جوایز و افتخارات

در ششمین جشنواره مد و لباس فجر، سال ۱۳۹۵ برای اولین بار بعد از انقلاب به پوشش مجریان زن در تلویزیون پرداخته شد و طی این مراسم از مبینا نصیری برای ترویج پوشش ایرانی برگرفته از هنر معماری ایرانی اسلامی در تلویزیون تقدیر شد.

وی که اوایل امسال نیز برای استفاده از مانتویی با طرح کاشی کاری های ایرانی اسلامی توجه رسانه ها را به خود جلب کرده بود، می گوید: «در همه جای دنیا مد و لباس یک صنعت مهم و درآمدزا است که بخش مهمی از هویت فرهنگی هر کشوری نیز است،..

من نیز سعی کردم با استفاده از طرح های زیبا و خوش رنگ و لعاب معماری ایرانی اسلامی بخشی از این زیبایی‌های تاریخی و فراموش شده را از طریق لباس و در قاب تلویزیون احیا کنم که خوشبختانه با اقبال وسیعی از سوی خانم‌ها مواجه شد.

خوشحالم که در یک جشنواره رسمی به وضعیت پوشش مجری‌های زن پرداخته شد و امیدوارم همگی با شناخت ظرفیت رسانه برای ایجاد مد و معرفی لباس‌هایی برگرفته از طرح‌های ایرانی تلاش کنیم.»

مبینا نصیری در سال ۱۳۹۰ جایزه بهترین گوینده آنونس برنامه‌ها را از رادیو جوان دریافت کرد.

عکس های مبینا نصیری

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

بیوگرافی و عکس های مبینا نصیری مجری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق