مسکن ارمغان تربت جام پس ازگذشت 84 ماه همچنان بلاتکلیف است


مسکن ارمغان تربت جام پس ازگذشت 84 ماه همچنان بلاتکلیف است

مسکن ارمغان تربت جام ، مدت ۷سال است دراین شهر کلنگ خورده و با وجود عقد قرارداد۱۳ ماهه پس از ۸۴ ماه همچنان بلاتکلیف مانده است. به گزارش ایلنا از تربت‌جام، اجرای پروژه‌های مسکونی به صورت کلی در...

مسکن ارمغان تربت جام ، مدت ۷سال است دراین شهر کلنگ خورده و با وجود عقد قرارداد۱۳ ماهه پس از ۸۴ ماه همچنان بلاتکلیف مانده است.

به گزارش ایلنا از تربت‌جام، اجرای پروژه‌های مسکونی به صورت کلی در ایران به دلایل مختلف همواره زمان‌بر بوده وهست ، بخصوص وقتی که بخش خصوصی بدون هیچ پیش زمینه فنی پا به این عرصه بگذارد.

مسکن ارمغان تربت جام ، مدت ۷سال است که دراین شهر کلنگ خورده و با وجود عقد قرارداد ۱۳ ماهه پس از ۸۴ ماه همچنان بلاتکلیف مانده است و آرزوهای خریداران دست خوش وعده‌های مالکان پروژه شده است.

باتوجه به گذشت زمان بسیار زیاد آن و دریافت چند مرحله افزایش نرخ تورم از خریداران این مسکن متاسفانه هنوز کارفرما قادر به تحویل آن نبوده است. باتوجه به اینکه خریداران این نوع مسکن از قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه بوده و متاسفانه هنوز نتوانسته اند واحدهای خویش را دریافت کنند و مدت ۷سال است که همچنان زیر بار کرایه خانه مانده اند و کارفرما به هیچ عنوان زیر بار تامین این هزینه های تحمیلی نمی‌رود بلکه با افزایش مبلغ قرارداد تحت عنوان تورم در حق این افراد اجحاف کرده است.

حال با در نظرگرفتن میانگین هزینه ۴۰۰هزارتومان در مدت ۶۰ماه هرخریدار معادل ۲۴میلیون تومان بابت کرایه خانه دراین مدت خسارت ناتوانی کارفرما در انجام پروژه را متحمل شده است.اگر بلاتکلیفی این خانواده‌ها که خود مشکلی بس بزرگ اجتماعی می باشد هم به این مهم افزوده شود جای بسی تامل خواهد بود.

حال این سئوال مطرح می شود چرا کارفرما پاسخ مناسبی به این مهم ارائه نداده و با وعده‌ها، تحویل پروژه را همچنان به تاخیر می اندازد و به هیج عنوان پاسخگوی خریداران نبوده و نیست.

امیداست مسئولان شهرستان تربت جام در اسرع وقت در جهت کمک به حال این قشر آسیب پذیر گام‌های موثری برداشته تامشکلی که گریبانگیر ۲۰۰خانواده تربت جامی شده است را بتوانند حل کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس