عکس‌‌های پنهانی از مشتری‌های آرایشگاه زنانه


کارشناسان سایبری پلیس فتای اردبیل به یکی از کارکنان آرایشگاه که به‌عنوان کارآموز در آنجا مشغول به کار بود مشکوک شده و در اقدامات فنی و پلیسی بعدی مشخص شد وی به‌طور مخفیانه و حرفه‌ای اقدام به گرفتن عکس از مشتریان کرده و آن‌ها را به کانال تلگرامی منتقل می‌کرد که در نهایت با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

دختر کارآموز آرایشگری که مخفیانه از مشتریان آرایشگاه عکس می‌انداخت و در کانال‌های تلگرامی می‌گذاشت از سوی پلیس فتای اردبیل دستگیر شد.
عکس‌‌های پنهانی از مشتری‌های آرایشگاه زنانه

سرهنگ علی قهرمان طالع - رئیس پلیس فتای استان اردبیل - در تشریح این خبر گفت: این خانم که در یکی از آرایشگاه‌های زنانه اردبیل کارآموزی می‌کرد مخفیانه از مشتریان عکس می‌انداخت و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد.

وی افزود: چندی قبل خانمی به پلیس فتای اردبیل مراجعه کرد و گفت: به یک آرایشگاه زنانه رفتم، اما چند روز بعد با دیدن عکس‌های خودم در یک کانال تلگرامی شوکه شدم.

بدین ترتیب موضوع برای رسیدگی و کشف عامل یا عاملان این کار در دستور کار کارشناسان سایبری این پلیس قرار گرفت.

پس از بررسی‌های اولیه، کارشناسان سایبری پلیس فتای اردبیل به یکی از کارکنان آرایشگاه که به‌عنوان کارآموز در آنجا مشغول به کار بود مشکوک شده و در اقدامات فنی و پلیسی بعدی مشخص شد وی به‌طور مخفیانه و حرفه‌ای اقدام به گرفتن عکس از مشتریان کرده و آن‌ها را به کانال تلگرامی منتقل می‌کرد که در نهایت با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

متهم در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و گفت: انگیزه وی از این کار فقط معروف شدن و تبلیغ برای رونق کار خود بوده که در نهایت برای رسیدگی به اتهاماتش به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ قهرمان طالع با بیان اینکه عکسبرداری بدون اجازه از دیگران تخلف بوده، افزود: انتشار این تصاویر در فضای مجازی جرم بوده و فرد متخلف باید در برابر قانون پاسخگو باشد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید