درخواست ستاره مونشن گلادباخ از باشگاه تاتنهام: من را بخرید


آلاسانه پلی مهاجم فرانسوی و ستاره باشگاه مونشن گلادباخ آلمان در اقدامی عجیب شخصاً پیش‌قدم شده و از باشگاه تاتنهام خواست او را به تیم‌شان منتقل کنند. این اقدام آلاسانه پلی خوراک خوبی برای روزنامه‌ها و رسانه‌های اروپایی شده که اغلب با استفاده از تیترهایی مثل “درخواست مهاجم فرانسوی از تاتنهام: بیایید و من را از اینجا ببرید!” به آن اشاره...

درخواست ستاره مونشن گلادباخ از باشگاه تاتنهام: من را بخرید

آلاسانه پلی : من را بخرید
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۱
درخواست ستاره مونشن گلادباخ از باشگاه تاتنهام: من را بخرید

آلاسانه پلی مهاجم فرانسوی باشگاه مونشن‌گلادباخ آلمان در اقدامی عجیب، به صورت علنی از باشگاه تاتنهام خواست که او را به تیم‌شان منتقل کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلاسانه پلی مهاجم فرانسوی و ستاره باشگاه مونشن گلادباخ آلمان در اقدامی عجیب شخصاً پیش‌قدم شده و از باشگاه تاتنهام خواست او را به تیم‌شان منتقل کنند. این اقدام آلاسانه پلی خوراک خوبی برای روزنامه‌ها و رسانه‌های اروپایی شده که اغلب با استفاده از تیترهایی مثل “درخواست مهاجم فرانسوی از تاتنهام: بیایید و من را از اینجا ببرید!” به آن اشاره کرده‌اند.

این در حالی است که بر اساس شایعات آلاسانه پلی در طول تابستان گذشته پیشنهادهایی از تیم های لیگ برتری مثل تاتنهام، وستهام و نیوکاسل داشته ولی در نهایت تصمیم گرفته به بوروسیا مونشن‌گلادباخ ملحق شده و در بوندس‌لیگا بازی کند. آلاسانه در نیم فصل اول بوندس‌لیگا نمایش درخشانی داشته و برای مونشن‌گلادباخ به عنوان گلزنی قهار ظاهر شده. با گلزنی‌های او گلادباخ حالا از شانس‌های صعود به لیگ قهرمانان است چرا که در حال حاضر در رتبه‌ی سوم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد.

آلاسانه پلی اما در مصاحبه با تلویزیون فرانسوی کانال+ اعلام کرد که حتی با وجود احتمال راه‌یابی گلادباخ به چمپیونزلیگ قصد ندارد در این تیم ماندگار شود چرا که این تیم آلمانی را مرحله‌ای انتقالی در دوران فوتبالی خود می‌بیند.

آلاسانه پلی در این مصاحبه گفت:

” بله برنامه‌هایی دارم. ما همیشه می‌خواهیم در بهترین باشگاه‌ها بازی کنیم. من می‌خواهم این مرحله‌ی انتقالی را پشت سر بگذارم. وظیفه‌ی من این است که خوب بازی کنم و یک باشگاه عالی مثل تاتنهام پیدا کنم و با آن باشگاه در لیگ قهرمانان بازی کنم”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق