از تیم ملی او اسپرت خداحافظی می کنم


از تیم ملی او اسپرت خداحافظی می کنم

کرمان - ایرنا - کاپیتان تیم ملی او اسپرت کشور و قهرمان ورزش های رزمی جهان گفت: در صددم از بازی های ملی او اسپرت خداحافظی کنم زیرا در این رشته تنها حاشیه سازی نصیب ورزشکاران می شود.

به گزارش ایرنا، بهروز سالاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان افزود: بازی های بین المللی او اسپرت پنج ماه دیگر به میزبانی اسپانیا برگزار می شود که اگر تحولی در این رشته ورزشی ایجاد نشود به عنوان کاپیتان تیم ملی در این رقابت ها حضور نخواهم داشت.
وی با بیان اینکه قبل از این از کشور قبرس دعوت نامه حضور در بازی ها را داشتم اظهار داشت: در نظر دارم سیستم حرفه ای او اسپرت را ادامه دهم که در ایران دنبال نمی شود.
کاپیتان تیم ملی او اسپرت ضمن تقدیر از نظر مثبت مدیرکل ورزش و جوانان و هیات ورزشهای رزمی استان کرمان تصریح کرد: مسئولان باید حمایت روانی خود را از ورزشکاران سطح اول کشور افزایش دهند و شرایط را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم کنند.
وی با اشاره به ظرفیت های ورزش او اسپرت در کشور گفت: با وجود اینکه این ورزش در اصل ایرانی است و تمامی شاخه های این حوزه اسامی اصیل باستانی دارند اما تاکنون ظرفیت های این رشته ورزشی مغفول مانده و بین مردم و مسئولان دیده نمی شود.
سالاری عنوان کرد: مسئولان استان کرمان و کشور استقبالی از مدال آواران این رشته نمی کنند زیرا تبلیغات تاکنون به خوبی در راستای معرفی او اسپرت انجام نشده است.
وی افزود: استان های دیگر برای ورزشکاران و قهرمانان خود ارزش بسیاری قائل هستند و با وجود اینکه برای استان کرمان بارها مدال های جهانی و ملی آورده ام اما تاکنون استقبالی شایسته نشده است.
این رزمی کار کرمانی با بیان اینکه از تمامی رشته های هنرهای رزمی سر رشته و مدال آوری داشته ام بیان کرد: محدودیتی در کسب دانش ورزشی وجود ندارد و هر کس می تواند در رشته های مختلف خود را محک بزند.
**سالاری در 80 درصد از مبارزات خود پیروز است
مربی بدنساز تیم ملی او اسپرت کشور نیز گفت: کاپیتان این تیم تاکنون در 80 درصد از مبارزات خود پیروز بوده و از آمادگی مطلوبی برخوردار است.
علی ایرانمنش ادامه داد: پیروزی های سالاری در برخی مسابقات برابر رقیبان بازخورد جهانی داشته است.
وی افزود: مدیر تیم های ملی او اسپرت در سفر به کرمان این ورزشکار کرمانی را مورد تمجید قرار داد و از عملکرد سالاری همواره رضایت داشته است.
این مربی کرمانی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: رسیدن یک فرد شهرستانی به تیم ملی کشور کاری دشوار است و تنها با اراده و تلاش مداوم محقق می شود.
او اسپرت از سال 1378 توسط محمدقاسم منوچهری در کشور پایه گذاری شد و از سال 85 به صورت رسمی فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و از سال 93 عضو فدراسیون ورزش های رزمی ایران شد.
سالاری در رشته های رزمی از جمله کیوکوشین کاراته دارای قهرمانی آسیایی، ووشو سه قهرمانی جهان، بوکس ساندا، دفاع شخصی، بادی گاردی، درگیری تن به تن، کیک بوکسینگ 17 قهرمانی در تونمنت های متفاوت، mma، مقام سوم کشتی ویتنامی جهان و افتخارات دیگر بسیاری را برای کشور و استان کرمان کسب کرده است.
وی به عنوان دومین ایرانی و تنها ورزشکار جنوب شرق کشور با سیستم حرفه ای آزاد پرشین واریورز به مسابقات جهانی روسیه اعزام شده و طی 2 سال فعالیت در او اسپرت 2 مقام جهانی در کشور هندوستان و مراکش و چندین مقام کشوری و آسیایی را کسب کرده است.
کاپیتان تیم ملی او اسپرت جمهوری اسلامی همچنین دارای مدارک مربی گری از سه فدراسیون ورزشهای رزمی و مدرک درجه 2 کاراته و دارای سه مدرک مربی گری بین المللی و درجه 2آسیا و مدرک B جهانی بادی گاردی است.
3029/7420

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403