«ویگاریکس-VigRX» چیست و چه کاربردی دارد؟/ دارویی برای افزایش قدرت باروری مردان


«ویگاریکس-VigRX» چیست و چه کاربردی دارد؟/ دارویی برای افزایش قدرت باروری مردان

ناباروری یکی از مشکلات شایع بوده که بسیاری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و دارویی به نام ویگاریس در درمان این عارضه موثر است.

«ویگاریکس-VigRX» چیست و چه کاربردی دارد؟/ دارویی برای افزایش قدرت باروری مردان

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد کپسول VigRX با شماره GTIN:۰۶۲۶۰۶۳۱۴۰۰۰۱۱ و IRC:۳۳۷۱۹۶۳۹۱۳۸۱۶۱۰۲ در قوطی ۶۰ عددی با تاریخ انقضا ۲۰۲۰.۷.۳۰ محصول وارداتی که در سطح داروخانه‌ها توزیع شده در تاریخ ۹۵.۱۲.۳۰ منقضی شده است.

کپسول با مشخصات مذکور از نظر اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو قابل مصرف نبوده و توزیع آن توسط شرکت‌های پخش غیرقانونی است.

ویگاریکس چیست؟

کپسول ویگاریکس گیاهی است و عارضه جانبی خاصی ندارد و به افزایش قدرت باروری، بهبود وضعیت گردش خون، تولید گنادها و هورمون های جنسی کمک می کند و افراد بالغ و با هر وضعیت سنی می توانند از VigRX استفاده کنند.

ویگاریکس یک ترکیب کاملاً گیاهی محسوب می شود که از گیاهان مختلفی که افزایش قدرت باروری مردان موثر هستند، ساخته شده است و به بهبود عملکرد دستگاه تولید مثلی آقایان کمک می کند، همچنین باعث افزایش فشار و حجم خون رسانی به اندام ها می شود.

سنجش اثر گذاری و بررسی اثرات فوق در مراجع معتبر بین المللی نظیر سازمان AIBMR آمریکا، مرکز تحقیقاتی-آزمایشگاهی فلورا در آمریکا، مؤسسه علوم زیستی Vedic و مرکز درمان های طبیعی (Natural Remedies Center) در هند، دانشگاه مائوفالوآنگ در تایلند انجام گرفته، منتشر و به اثبات رسیده است.

همه افراد با هر وضعیت سنی می توانند از ویگاریکس استفاده کنند و در استفاده از این مکمل به تنهایی و همراه با داروهای دیگر عوارض جانبی مشاهده نشده است و در افرادی با سابقه بیماری های زمینه ای نظیر مشکلات قلبی-عروقی، دیابت، افرادی که از داروهای نیتریت دار استفاده می کنند، افراد با سابقه بیماری های روحی-روانی و غیره مشکلی ایجاد نمی کند.

ویگاریکس تنها مکمل جنسی است که به تأیید وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران رسیده و دارای مجوز NPN از وزارت بهداشت کانادا نیز هست.

ترکیبات ویگاریکس:

Asian Ginseng Root 100 mg

Saw Palmetto Berry PE 8:1 100 mg

Hawthorn Berry 100 mg

Ginko Biloba Extract 100 mg

Muira Pauma Bark Extract 50 mg

Catuaba Bark Extract 50 mg

Cuscuta Seed Extract 25 mg

Epimedium Leaf Extract 15 mg

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش