یگان حفاظت هواپیمایی خنثی کننده تهدید‌های دشمنان با اتکاء به توان داخلی


یگان حفاظت هواپیمایی خنثی کننده تهدید‌های دشمنان با اتکاء به توان داخلی

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی کیش گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکاء به توان داخلی و نیرو‌های متخصص توانسته تمامی تهدید‌های دشمن در حوزه صنعت هوانوردی را خنثی کند.

یگان حفاظت هواپیمایی خنثی کننده تهدید‌های دشمنان با اتکاء به توان داخلیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سرهنگ علی عامری زاده در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: از سال 63 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) عهده دار حفاظت از فرودگاه ها و تامین امنیت خطوط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شده است و از آن زمان تا کنون توانسته با اتکاء به توان داخلی و برخورداری از نیروی متخصص و متعهد به خوبی امنیت صنعت هوانوردی کشور را با وجود تمام تهدیدها تامین کند.
وی افزود: سپاه امروز در دو بخش زمین و آسمان فعالیت های گسترده ای در کشور دارد و تا کنون دشمن نتوانسته هیچ اقدامی علیه هواپیمایی کشورمان داشته باشد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت پرواز، افزود: امروز با تلاش وفداکاری های نیروی های خدوم یگان حفاظت هواپیمایی امنیت در تمامی پروازهای کشور برقرار است و مسافران و گردشگران در سایه این امنیت سفرهای ایمنی را در کشور تجربه می کنند.
غلامحسین مظفری اخلاق مداری را از سرمایه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: امنیت فرودگاه کیش به دلیل حضور مقامات بلند پایه کشوری و لشگری و همچنین تردد گردشگران داخلی و خارجی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه امروز با وحدت و همدلی تمامی دست اندرکاران شاهد امنیت همراه با رضایت مسافر در این حوزه هستیم.
محمدی مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش نیز گفت: فرودگاه کیش با 24 هزارسورتی پرواز و تردد بیش از 3 میلیون مسافر در سال از پر ترافیک ترین فرودگاه های کشوراست.
وی گفت: 13 ارگان و سازمان مختلف در فرودگاه کیش وظیفه ارائه خدمت به مسافران و گردشگران را بر عهده دارند .
.photo_album_grid .photo_img_gride_item .photo_img_gride_item img @media(min-width:1200px) .photo_no_marg_md } @media(max-width:1200px)and (min-width:980px) .photo_no_marg_md } @media(min-width:767px) and (max-width:980px) .photo_no_marg_sm } @media(min-width:480px) and (max-width:767px) .photo_no_marg_ms } @media(min-width:320px)and (max-width:480px) } @media(max-width:320px) }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات