خلاصه بازی تیم‌های لیورپول و نیوکاسل !


خلاصه بازی تیم‌های لیورپول و نیوکاسل !

لیورپول ، صدرنشین لیگ برتر انگلیس در خانه، میزبان نیوکاسل رده پانزدهمی بود. قرمزهای آنفیلد که اختلافی چهار امتیازی با سیتی داشتند با هدف کسب سه امتیاز دیگر وارد زمین شدند. میزبان بازی را بهتر شروع کرد ولی نیوکاسل بود که دقیقه  هفت اولین خطر را ایجاد کرد. ارسال از سمت چپ و ضربه سر خوسلو از درون محوطه جریمه پس از برخورد به زمین از روی دروازه راهی...

خلاصه بازی تیم‌های لیورپول و نیوکاسل !

کلیپی از خلاصه بازی دو تیم لیورپول و نیوکاسل 5 دی 97
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۵

لیورپول در شبی به یادماندنی با چهار گل بر نیوکاسل پیروز شد تا نیم فصل را با ۱۶ برد و سه تساوی به بهترین شکل ممکن به اتمام برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیورپول ، صدرنشین لیگ برتر انگلیس در خانه، میزبان نیوکاسل رده پانزدهمی بود. قرمزهای آنفیلد که اختلافی چهار امتیازی با سیتی داشتند با هدف کسب سه امتیاز دیگر وارد زمین شدند.

میزبان بازی را بهتر شروع کرد ولی نیوکاسل بود که دقیقه هفت اولین خطر را ایجاد کرد. ارسال از سمت چپ و ضربه سر خوسلو از درون محوطه جریمه پس از برخورد به زمین از روی دروازه راهی اوت شد.

سه دقیقه بعد لیورپول تا آستانه گلزنی پیش رفت. پاس عرضی مانه درون محوطه جریمه به شکیری رسید اما ضربه بغل پای او بی دقت بود و به اوت رفت.

یک دقیقه بعد لیورپول به گل رسید.

ارسال یک ضربه کرنر با دفع ناقص مدافع نیوکاسل همراه شد و لاورن درون محوطه جریمه بدون مزاحم حاضر بود تا با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه بچسباند.

لیورپول پس از گل تیم برتر زمین بود و دو بار روی ضربات سر فن دایک و سپس تک به تک مانه می توانست فاصله را بیشتر کند اما نیوکاسل با خوش شانسی همچنان با همان یک گل بازنده بازی باقی ماند.

دقیقه ۴۴ بازی نیز ضربه کاشته شکیری را گلر نیوکاسل به شکل فوق العاده ای راهی کرنر کرد تا نیمه اول ۱-۰ به سود قرمزهای انفیلد به اتمام برسد.

لیورپول خیلی زود و در همان ابتدای نیمه دوم به گل دوم رسید.

خطای دامت درون محوطه جریمه روی صلاح را داور پنالتی اعلام کرد. ستاره مصری پشت توپ قرار گرفت و آن را به گل دوم تیمش بدل کرد.

دقیقه ۵۲ مانه در موقعیت سه به دو قصد داشت فیرمینو را در دهانه دروازه صاحب توپ کند اما تکل مدافع نیوکاسل اجازه نداد میزبان به سومین گل خود برسد. یک دقیقه بعد ضربه سر خوسلو با اختلافی اندک از کنار دروازه لیورپول گذر کرد.

لیورپول بین دقایق ۶۴ تا ۶۷ سه موقعیت خوب را برای گلزنی از دست داد. مانه، فیرمینو و رابرتسون پشت سد مدافعان و دروازه بان نیوکاسل باقی ماندند تا نتیجه همچنان ۲-۰ باشد.

دقیقه ۷۹ لیورپول فاصله را به سه گل افزایش داد. ابتدا شوت مانه درون محوطه جریمه توسط مدافع نیوکاسل برگشت داده شد. سپس توپ به فابینیو رسید و او آرنولد را با یک پاس عمقی از سمت راست در موقعیت سانتر قرار داد. پاس زمینی این بازیکن در دهانه دروازه به شکیری رسید تا او کار را تمام کند.

دقیقه ۸۴ حساب کار ۴-۰ شد. کرنر ارسالی شکیری با ضربه سر فابینیو به گلی دیگر برای قرمزهای آنفیلد تبدیل شد.

دقیقه ۹۰ نیوکاسل فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما آلیسون با واکنش خوب خود مانع شد تا بازی با برتری ۴-۰ لیورپول به اتمام برسد. لیورپول با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و با حفظ صدر، فاصله اش با سیتی را به هفت افزایش یافت. تیم دوم جدول نیز تاتنهام است که شش امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

این ویدئو به طور مشترک از سوی خبرگزاری پارس فوتبال و اپلیکیشن فوتبالیش برای شما ارائه شده است؛ برای عضویت در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات مختلف آن به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک عضویت در اپلیکیشن فوتبالیش

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در