لزوم تغییر نگرش هیئت امنا جهت حضور جوانان در مساجد


لزوم تغییر نگرش هیئت امنا جهت حضور جوانان در مساجد

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه شیوه های جذب به خانه های خدا بر زمین، امری مهم و حساس به شمار می آید بر لزوم تغییر نگرش هیئت امنا جهت حضور جوانان در مساجد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آیت الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، امروز (3 دی) در دیدار حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با وی گفت: پیگیری مسائل مربوط به مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد و متعلقات قرآن و مسجد، کار ارزشمند و در خور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه انسان تا زمانی که زنده است، مکلف است به اندازه توان و مقدورات باید تلاش کند، اظهار کرد: باید مراقبت کرد که استقبال از کانون ها در هر زمان چه مقدار است.

آیت الله معلمی با تاکید بر اینکه شیوه های جذب به مساجد امری مهم و حساس به شمار می آید، تصریح کرد: هیئت امنا در مواجه با جوانان و حضور این قشر در مساجد چندان استقبال گرمی نشان نمی دهند و این موجب دلسردی این گروه سنی از حضور در برنامه های مساجد می شود.

وی بیان کرد: بدنبال راه حل های جذب جوانان به این پایگاه های دینی باید بود تا هیئت امنا و امام جماعت، حضور این قشر را پذیرش نمایند و زمینه تشویق و ترغیب حضور جوانان را فراهم کنند.

امام جمعه قائمشهر ابراز کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات کانون های فرهنگی و هنری مساجد نباید مایوس شد و از کار فرهنگی و دینی سرباز زد.

آیت الله معلمی گفت: اگر جوشش از درون مساجد برای پذیرفتن و تشویق جوانان ایجاد شود بی شک استقبال خوب و گسترده ای از سوی جوانان جهت حضور در مساجد را شاهد خواهیم بود.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...