شانس استقلال برای قهرمانی کم نیست


شانس استقلال برای قهرمانی کم نیست

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شانس‌های تیم فوتبال استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کم نیست و این تیم می‌تواند در نیم فصل دوم بار دیگر شروعی پر قدرت و طوفانی داشته باشد.

«منصور رشیدی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به عملکرد استقلال در نیم‌ فصل اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و شروع خوبی در مسابقات نداشت، اما رفته رفته شکل بهتری به خود گرفت و با شرایط مطلوبی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را به پایان رساند.
او افزود: استقلال در ابتدای فصل بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف از دست داد و جایگزین‌های آنها به مرور زمان در تیم جا افتادند، در اوایل فصل، تیم ناهماهنگ بود ولی رفته رفته بهتر شد. این اواخر هم که تیم تکمیل بود و دیدیم که توانست از سد حریفانش بگذرد و در بازی با پدیده مشهد هم با اشتباهات داوری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد.
دروازه‌بان اسبق آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان ساخت: استقلال نیاز به تقویت دارد و لازم است در چند پست بازیکنانی جذب شوند، تیم از ابتدای فصل خیلی بهتر شده و اگر تقویت شود بهتر از این هم می‌شود. این تیم اگر می‌خواهد حضوری پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و در لیگ برتر به موفقیت برسد باید بازیکنانی را به خدمت بگیرد که بتوانند در این رویدادهای مهم کمک حال تیم باشند.
رشیدی در پاسخ به این پرسش که استقلال چقدر شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد، گفت: شما جدول را که نگاه کنید، میبینید پنج تیم بالای جدول فاصله امتیازی زیادی با هم ندارند. فکر می کنم پنج تیم شانس قهرمانی دارند و استقلال یکی از این تیم‌هاست. چیزی تمام نشده است و تیم با هدایت شفر و تلاش بازیکنان می‌تواند به این موفقیت دست پیدا کند.
پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم در ادامه فصل یادآور شد: همان طور که گفتم جا افتادن بازیکنان جدید به زمان نیاز دارد، استقلال در آسیا در گروه سختی قرار گرفته و تیم‌های عربی چند سالی است سرمایه‌گذاری خوبی می‌کنند و نمی‌توانیم خودمان را با آنها در بحث امکانات قیاس کنیم. ولی باز هم فکر می‌کنم بتوانیم آنجا هم موفق باشیم. استقلال خوب کار کرده و باید تلاش کند تا این روند را ادامه دهد، این امر هم محقق نمی‌شود جز با تلاش و سختکوشی بازیکنان و کادر فنی. استقلال پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند به موفقیت برسد.
رشیدی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا، ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با تلاش مربیان و بازیکنان به حسرت 4 دهه قهرمان نشدن ایران پایان داده و با قهرمانی دل 80 میلیون ایرانی را شاد کند.
ورزشی**م.ت**1597** 1055

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا